roller
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Ja, det ska den vara, men "endast avhämtning - skickas inte"
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det ska den vara, men "endast avhämtning - skickas inte"
Säljs då den "används på tok för sällan; bättre att någon annan tar över".Ja, det ska den vara, men "endast avhämtning - skickas inte"
"med de finaste komponenterna" = Shimano Altus
Vad är det på bild 2? Resten av cykeln?
Jag gillar hur priset satts till precis under 1000kr för att inte råka filtreras bort.På riktigt?
Visa bilaga 722464
Fast man sparar ju ändå 75 SEK på att köpa en beg. RED-kassett jämfört med en ny från Tyskland. Inte så illa ändå!Ändå nice att kunna köpa begagnade SRAM kassetter till ett premium kontra tysken. Det är en riktig happydeal det!Visa bilaga 723010
Vad är det man brukar säga? Win some lose some. Det du vinner på RED förlorar du på force x2…Fast man sparar ju ändå 75 SEK på att köpa en beg. RED-kassett jämfört med en ny från Tyskland. Inte så illa ändå!
Det kommer ju från happyride med litet h; vad kan gå fel?Äh, sätt in pengarna!
Jag är tämligen säker på att jag handlat av användaren vid ett tillfälle. Är det den användare jag tänker på finns det en verifierad, fullt legitim, orsak till utbud och prissättning.Tycker ändå att det är riktigt bra priser på mycket hen lägger ut. Då blir man ju alltid fundersam...
Jag är tämligen säker på att jag handlat av användaren vid ett tillfälle. Är det den användare jag tänker på finns det en verifierad, fullt legitim, orsak till utbud och prissättning.
Det låter som vi tänker på samma person.Den vore ju kul att veta av ispfall. Det stämmer säkert. Tror han heter Javier.
Chans och fynda ?
Man undrar om sadelstagen fortfarande är hela efter märkena![]()
Säljes: Chapter2 AO
Jag beställde hem två cyklar, mitt val föll på den andra. Så nu har du läge att fynda.happyride.se
RS405?Realistiskt prissatt gravelbike i Falköping, men vad är det för reglage?
RS405?
Asfula! ?
Det ser ut som att styret har lite speciell formAsfula och monterade väldigt långt ner i bocken, vilket blev en otroligt märklig kombination.
"Bilen är i nyskick, förutom att någon har backat in i sidan på den."Chans och fynda ?
Man undrar om sadelstagen fortfarande är hela efter märkena![]()
Säljes: Chapter2 AO
Jag beställde hem två cyklar, mitt val föll på den andra. Så nu har du läge att fynda.happyride.se
I sammanhanget framstår nyskick närmast som någon form av försök till bedrägeri."Bilen är i nyskick, förutom att någon har backat in i sidan på den."
Vid sådana skador på sadelstaget så känns det som "nyskick" inte är riktigt rätt beskrivning av skicket.
Hade en cykel jag köpt ny sett ut så här hade jag reklamerat den direkt. Hur låga förväntningar har folk i allmänhet på nya varor egentligen?"Bilen är i nyskick, förutom att någon har backat in i sidan på den."
Vid sådana skador på sadelstaget så känns det som "nyskick" inte är riktigt rätt beskrivning av skicket.
Kan ju tänka mig att han fått ersättnings av f-bolaget för skadan?I sammanhanget framstår nyskick som någon form av bedrägeri.
Men jag förstår inte riktigt; två stycken beställda hem - det är väl bara skicka tillbaks den som inte föll i smaken? Om den inte vore förstörd då...
Kan vara så att säljaren lyckats med det där själv, därför den inte skickas tillbaka.Hade en cykel jag köpt ny sett ut så här hade jag reklamerat den direkt. Hur låga förväntningar har folk i allmänhet på nya varor egentligen?
Visa bilaga 725349
https://happyride.se/annonser/ny-oakley-sutro-lite-photochromic-extralins.274973/ tycker att den här tummar på piratkopia. Aliexpresslinsen har ju försökt säljas säkert 10 gånger här nu. I Läser man noga märker man att den är ej en original, men...
Kan nog hålla med, även bilden med linsen förpackadJag tycker att det framgår tillräckligt tydligt att det inte är en original lins, tillverkaren är ju med.