Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur var den?
Vinös, rejält med syra, ganska tung. Det var några år sedan jag drack Duchesse de Bourgogne, men associerade direkt till den.Hur var den?
Vinös, rejält med syra, ganska tung. Det var några år sedan jag drack Duchesse de Bourgogne, men associerade direkt till den.
Den var för kall när jag hällde upp den och då var den inte alls nyanserad, men den fick stå ett tag och då blev den mycket bättre. @MagerValp beskriver den bra, och den ligger väldigt nära Duchessen.Hur var den?
Beställ och prova! Kul om inte annat men välgjord oud bruin från Finland.Hmm, Duchesse de Bourgogne släpps imorgon och den är ju faktiskt drickbar (syrligheten är hanterbar). =)
Den fanns ju faktiskt kvar i online-sortimentet...
Har du på dig läderbyxorna?
Jodå, jag beställde efter att du postat bilden. :)Den var för kall när jag hällde upp den och då var den inte alls nyanserad, men den fick stå ett tag och då blev den mycket bättre. @MagerValp beskriver den bra, och den ligger väldigt nära Duchessen.
Beställ och prova! Kul om inte annat men välgjord oud bruin från Finland.
Hälften-hälften?
Ja, inte dum allsBättre än väntat..Visa bilaga 727927
Nej för tusan, ordning på torpet.Hälften-hälften?![]()
De har bara mörkt, weizen och IPA