Bra pris på SCICON Aero Confort 3.0 TSA Triathlon Cykelreseväska
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad var priset före höjningen?Dom avbröt min cykelväska, nu är priset höjt till typ 7500.
Ser 1640kr när jag klickar på länkarna.Dom avbröt min cykelväska, nu är priset höjt till typ 7500.
Jag köpte den med hardcase (sök scicon på amazon).Ser 1640kr när jag klickar på länkarna.
Min med!Min väska är nu skickad! :)
Det är ett brott mot konsumentköplagen. De har gett dig ett erbjudande som du har accepterat.När jag handlade lite smågrejer till sannolikt fel pris från Outnorth för några månader sedan så kallade de tillbaka paketet innan jag hann hämta det! Och då rörde det sig om två varor som kostade ett par hundra för lite tillsammans + några varor till fullpris. På totalen tror jag egentligen de förlorade på det för jag köpte de andra grejorna någon annanstans istället.
Nu kom den. Kändes bastant och inte som en kinakopia, då är det säkert original.Det är ett brott mot konsumentköplagen. De har gett dig ett erbjudande som du har accepterat.
Tips att kolla att alla delar finns med i paketet. Läste i recensionerna att det eventuellt kunde fattas vissa delar.Nu kom den. Kändes bastant och inte som en kinakopia, då är det säkert original.
Tack för tipset.
I huvudsak ja, men det finns vinklar på det https://www.familjensjurist.se/frag...r-saljaren-bunden-av-fel-pris-pa-en-webbsida/Det är ett brott mot konsumentköplagen. De har gett dig ett erbjudande som du har accepterat.
Väskorna är nu uppackade och känns gedigna med hög kvalitet, dessa borde skydda cykeln väl vid flygtransport och dylikt.Tips att kolla att alla delar finns med i paketet. Läste i recensionerna att det eventuellt kunde fattas vissa delar.
Mina två väskor kommer senare idag.
Jag fick med dem. Funderade på på vad de platta sakerna var först.Väskorna är nu uppackade och känns gedigna med hög kvalitet, dessa borde skydda cykeln väl vid flygtransport och dylikt.
Däremot så saknas såklart delar i en av väskorna. Amazon vill att jag returnerar hela väskan, men har nu kontaktat Scicon som förhoppningsvis skickar ut nya delar.
Det som saknas är skydden till handtagen som sätts fast med velcro på insidan av väskan.
Väskorna är nu uppackade och känns gedigna med hög kvalitet, dessa borde skydda cykeln väl vid flygtransport och dylikt.
Däremot så saknas såklart delar i en av väskorna. Amazon vill att jag returnerar hela väskan, men har nu kontaktat Scicon som förhoppningsvis skickar ut nya delar.
Det som saknas är skydden till handtagen som sätts fast med velcro på insidan av väskan.
Menar ni dessa?Jag fick med dem. Funderade på på vad de platta sakerna var först.

Ca 10 cm breda och 50cm långa platta inplastat liggunderlag.
Tack!
Känner mig tacksam att jag lyckades knipa den för 1600.
Ska med nu på hjulresan.Wow vilket kap. Jag köpte den på Black Friday för lite mer än 6000 inklusive frakt, race-day väska och ett presentkort på 50 euro. Testpackade den idag och ställde in ställningen. Det är en genomtänkt och sjukt smidig väska men bromshandtagen känns som en akilleshäl när bagagepersonal slänger väskan platt, eller andra väskor på.
Ser att man kan köpa ett extra skydd, typ en väska i väskan för drygt 2500 men det känns sådär motiverande. Jag funderar på om man snickra ihop något själv, eller om man ska tejpa någon påse med kläder som skydd.
Hur tänker ni Sciconägare?
Någon som testat med två hjulpar?
Jag gillart! Jag ska se över något liknande till min uppsättning.Ska med nu på hjulresan.
Funderar på det med handtagen. Planen är en "regel" genom bocken med träplattor i lagom storlek fastskruvade på änden för att skydda mot islag.
Uppdatering:Ska med nu på hjulresan.
Funderar på det med handtagen. Planen är en "regel" genom bocken med träplattor i lagom storlek fastskruvade på änden för att skydda mot islag.
Betydligt snyggare än min lösning men skönt att mitt koncept funkar.7mm björkplyfa med rundstång mellan, blir skitbra med lite styrkutsar mot styret och ngn vaddering.
Visa bilaga 753594
Finmeck.Nästan färdigt, lite gradning av ytterhörnen på skivorna kvar innan packning.
Visa bilaga 753615Visa bilaga 753616Visa bilaga 753617Visa bilaga 753618Visa bilaga 753619Visa bilaga 753620Visa bilaga 753621