Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då har vi två värderingar. 7500 och 0 kr. Någon annan som vill bidra?Bjud 7500 om du är tycker att det är rimligt.
Jag tycker det är helt orimligt att bjuda något överhuvudtaget för grisen i säcken.
En slant skulle jag gärna pröjsa. Om det inte är bråttom med upphämtning.Då har vi två värderingar. 7500 och 0 kr. Någon annan som vill bidra?
En sån hade jag en ggn i tiden ..En slant skulle jag gärna pröjsa. Om det inte är bråttom med upphämtning.
Lyckans ost. För egen del fick jag nöja mig med en grind.En sån hade jag en ggn i tiden ..
Då var man näst intill Kung i kvarten![]()
Inte blocket, men jag tycker den kvalar in ändå:
![]()
Svart mountainbike - Alu Hyper 26 + Låskätting - 4395 kr - Mountainbikes - Hemfint.se
Köp Svart mountainbike - Alu Hyper 26 + Låskätting - 4395 kr! Detta paket innehåller: Svart mountainbike - Alu Hyper 26 Låskätting ... Mycket för pengarna & stort sortiment. Endast kvalitetsprodukter! - Hemfint.sewww.hemfint.se
Jag gillar framgaffeln starkt!!!
Hur är detta ett problem?https://happyride.se/annonser/nagon-med-en-avskriven-canyon-spectral-al-2015-17.255078/ Wi*iman vill ha en sällsynt baktriangel för en "billig peng". Gäller att vara driven här i världen :) FÅr man betala frakten tro?
Mest att personen annonserar på ett spännande vis. Allt ska vara gratis eller väldigt billigt, men då kan hen tänka sig att dela på frakten också. Riktig skrotlådefinnare. Det är mest humor för min del.Hur är detta ett problem?
Nu är du hård. I säljesannonserna är det väl ändå köparen som står för frakten. Och särdeles billigt behöver det heller inte vara.Mest att personen annonserar på ett spännande vis. Allt ska vara gratis eller väldigt billigt, men då kan hen tänka sig att dela på frakten också. Riktig skrotlådefinnare. Det är mest humor för min del.
En Deore M6100 för en femhunka? Ja det känns väl rimligt.Vad säger ni om delar avplockade från ny cykel? Jag är själv skeptisk till att köpa begagnat men är 70% av tyskt nypris för mycket?
Jag behöver inte bli av med dem men det är ju intressant att analysera innan man får liknande idéer med större summor och mindre marginal.Lägg undan grejerna och håll kvar annonsen så kommer det nog en köpare till sist. Vill du bli av med de fort så är det lite roligt (men "farligt") att lägga ut för 1 kr styck på Tradera och se var det slutar.
Precis. Ett alternativ är att montera på ram och sälja. Innan covid kunde man tex köpa en big al ram på hösten för 1600.För mig är det inte särskilt pengarna som är problemet, men allt jobb med att svara vid annons(erna) när man behöver sälja så många delar. Men kanske kan man sälja som (mini)grupp.
Lägg undan grejerna och håll kvar annonsen så kommer det nog en köpare till sist. Vill du bli av med de fort så är det lite roligt (men "farligt") att lägga ut för 1 kr styck på Tradera och se var det slutar.
En Deore M6100 för en femhunka? Ja det känns väl rimligt.
Hur fasen är det ens möjligt att han kan hålla på, glömmer jag en infrastrukturavgift på 4kr (tror att det är avgiften på nya skurubron) så får jag påminnelse å hot om inkasso direkt och hamnar väl i fängelse om jag skulle vägra betala….Våran bästa knarkare: lallish kimpa säljer en scoot svale om någon är sugen.
Visa bilaga 725910
Du får ju en cykel ,en transport och en dragkrok enligt texten så beroende vad för typ av cykel respektive dragkrok du får så kan det vara en bra deal…..
Finns nog inte jättemånga köpare i närheten som sagt. Lägg åt sidan och låt annonsen ligga uppe. Förr eller senare är det någon i närheten som behöver lite billiga grejer.Priset verkar rätt om man är villig att skicka (eller bor i Stockholm?). Vill man sälja snabbt utan att skicka kanske man måste gå ner ännu mer - men det måste ändå finnas nån som vill ha skräpet och orkar komma å hämta.
@Berk , ja det är lite för mycket jobb
Edit. Ja, jag förstår att allt går att sälja till rätt pris och att det är jag som är problemet som hellre lägger det i en låda
Det gäller bara att ha rätt hållhakar på rätt personer inom rätt myndigheter, så kan man göra lite som man känner för.Hur fasen är det ens möjligt att han kan hålla på, glömmer jag en infrastrukturavgift på 4kr (tror att det är avgiften på nya skurubron) så får jag påminnelse å hot om inkasso direkt och hamnar väl i fängelse om jag skulle vägra betala….
Nej. Felaktig prissättning skulle jag säga.Någon som har koll på denna skönhet (?)? Är det en klassiker i femsiffrig klass? (Coolt i så fall.)
![]()
Säljes: klassik 26 tum full suspension från Rocky Mountain
säljer en legendarisk kanadisk 26 tum All Mountain dröm från tillverkare Rocky Mountain Cykels med h&oumhappyride.se
Ok. Synd. Alltid kul att få lite bättre koll på vad som var top-off-the-line innan jag själv började intressera mig för annat än att nyttja hojar.Nej. Felaktig prissättning skulle jag säga.
Ascool ju. Riktigt ball. Ta bort en nolla på slutet så är vi nog på rätt bruksvärde dock.Någon som har koll på denna skönhet (?)? Är det en klassiker i femsiffrig klass? (Coolt i så fall.)
![]()
Säljes: klassik 26 tum full suspension från Rocky Mountain
säljer en legendarisk kanadisk 26 tum All Mountain dröm från tillverkare Rocky Mountain Cykels med h&oumhappyride.se
Lite så jag tänkte. Men det här är inte mitt område.Ascool ju. Riktigt ball. Ta bort en nolla på slutet så är vi nog på rätt bruksvärde dock.