Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för att du kollar OCH tog dig tid att fotografera! Undrar då om du får in 40-45-50mm däck utan "toe overlap", eller vad som är max?Ingen "toe overlap" med Tufo Contura 4tr, vilka mäter 33mm på mina id 25mm fälgar. Skostorlek 44-45 kloss längst bak.
Frågade min cykelkompis, tidigare Italienproffs, vad han ansåg om sadelväska? "Jättepraktisk, har alltid haft det på träning"
Sen är ju inte 33 mm så mycket till graveldäck ;)Ingen "toe overlap" med Tufo Contura 4tr, vilka mäter 33mm på mina id 25mm fälgar. Skostorlek 44-45 kloss längst bak.
Härligt med ett bra och ärligt svar! Höga trovärdighetspoäng.Hehe, i mitt fall handlar det mer om att jag ser cykelbyggandet i sig som en hobby, har eg inget att göra med om jag vill se ut som det ena eller det andra när jag använder cykeln. Iom att jag jobbar som designer blir cykeln förutom ett bruksföremål även ett slags estetiskt objekt/projekt som jag försöker få så ren och snygg som möjligt. Så hittar jag en riktigt snygg lösning som även är funktionell så är jag inte den som är den. Och jag lägger inte någon som helst värdering i att andra som dessutom cyklar mer än jag prioriterar den funktionella sidan mer än vad jag gör just nu :) Det är snarare mig det är fel på som just nu tittar mer på cykeln än använder den :)
Med 40mm däck(Tufo) blir det overlap, glömt att nämna är att vevarna är 170mmTack för att du kollar OCH tog dig tid att fotografera! Undrar då om du får in 40-45-50mm däck utan "toe overlap", eller vad som är max?
Tänker att resultatet blir riktigt dåligt vid teknisk cykling om man dessutom ska vara tvingad att ta hänsyn till pedal, fot och däck, när man vinglar fram i svår terräng, även om andra hardcore-grus-cyklister framhäver motsatsen. ;-)