Pfaff
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Hörde just fenomenet avhandlas hos Spanarna.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hörde just fenomenet avhandlas hos Spanarna.
Kult som i "ha det så kult på restaurangen"? Eller som i att ä
Inte mycket dyrare än på K/S här ...Dyrt imo![]()
Jag anser inte K&S som bra prisindikator.Inte mycket dyrare än på K/S här ...
Eller bara klicka i löpning, när man egentligen har cyklat, eller klicka i cykling när man egentligen varit ute och luftat grabbens moppe?Om man ska fuska men är för obegåvad att ladda upp en falsk fil?
Påslag vid regn, då får du ringa en snickare för att laga taket.Vad kostar hushållsgöromålen per km och finns det också påslag vid regn?
Värde max 6000SEK. Har mkt svårt att sätta ett högre pris än så!Visa bilaga 733099
Har Ingen koll på vad räserprylar är värda men det här kändes lite väl högt ändå.
Länk
Nej det har du rätt i ...Jag anser inte K&S som bra prisindikator.
Det var just därför jag skrev det jag skrev och att antingen vet folk inte vad det säljer eller så lurar dem på folk, sen verkar mångas cyklar ha fel årsmodell i annonserna, t.o.m fel generation.Nej det har du rätt i ...
Men det finns väldigt många cyklar där som
är prissatta i överkant ..
OP, mums, men jag sparar mig till jullunchen.Nja, vanliga hipsterskatt op Söder.
OP, mums, men jag sparar mig till jullunchen.
Såld :(Tur att det var storlek L och inte M, annars hade jag inte kunnat motstå frestelsen. Jag kan precis relatera till Eva och Adam samt det där äpplet de åt!
![]()
Säljes: ICAN Cycling M27
Säljer min ICAN Cycling M27, helstel kolfiberram / gaffel. Inköpt och ihopbygd Juli 2023. ABSOLUT TOPPSKICK!happyride.se
Hur kan @TrekSlash ljuga så? Kolfibret är skadat, ser väl vem som helst.![]()
Säljes: Sram x01 carbon 170mm
Hej, Säljer ett vevparti som inte passar min nya cykel. -Sram x01 - 170 - 52mm chainline- En del märkehappyride.se
![]()
Nu du säger det, jag har fyra kartonger att återvinna, ingen vill har den, även för noll kronor (hälften innehöll dock cyklar till min fru).
![]()
Köpes: Cykelkartong
Söker en cykelkartong som passar en MTB i storlek M, 29”. Gärna i Småland, Skåne, Hallandhappyride.se
Tryck tre stycken i en så blir du av med dem.Kanske kan jag använda en cykelkartong för att skicka en annan cykelkartong.
Mest dekaler som är skadade?Hur kan @TrekSlash ljuga så? Kolfibret är skadat, ser väl vem som helst.
Hur kan @TrekSlash ljuga så? Kolfibret är skadat,
Väx uppHur kan @TrekSlash ljuga så? Kolfibret är skadat, ser väl vem som helst.
Personligen tycker jag nog vänsterveven är den som ser värst ut?
Hur tänker du då? Jag är inte riktigt med på hur du menar, så det blir fint om du kan hjälpa mig förstå.Väx upp![]()
1800Tror ändå det kan hålla och nog är den värd 180 spänn?
Måste vara en nolla för mycket
Sanning = Skrot
Du bör kanske besöka en optiker... men kul att du lyssnar, för nu står det "en del märken i kolfibret"Väx upp![]()
Måste vara en nolla för mycket
Ja, du slant nog där. I övrigt är du väl rätt på det.nog är den värd 180 spänn?
18 spänn låter lågt. En påse dillchips är de nog värda för någonJa, du slant nog där. I övrigt är du väl rätt på det.![]()
18 spänn låter lågt. En påse dillchips är de nog värda för någon
Ja, det finns ju wide som, tror jag, har större Q. Gissar att det sällan är ett problem.Jag tycker inte om dillchips, så ja.
Men försäljningsargumenten är också lite konstig, det är bara att byta klingan för att anpassa kedjelinjen.
Ja, det finns ju wide som, tror jag, har större Q. Gissar att det sällan är ett problem.
Det är min upplevelse...men kanske finns någon cykel som kräver wide. Jag tycker ofta runt 50mm funkar även på boost.Man behöver ingen wide. 6 mm offset på klinga ger 49 mm kedjelinje, 3 mm offset 52 mm och 0 mm offset 49 mm. Passar allt på samma vevar.
Det är min upplevelse...men kanske finns någon cykel som kräver wide. Jag tycker ofta runt 50mm funkar även på boost.
EDIT. 55 mm menar du.
Ja. men det finns nån superwide med 57.5 som tex sitter på några av nya scott. Jag hade varit lite skeptiskt till det på 51T bak och stor klinga fram.
Chips är inte min starka sida men jag är ganska säker på att Konsum kör 2 för 30:- här.18 spänn låter lågt. En påse dillchips är de nog värda för någon
Envis gubbe = vintagegubbenOm, om ingen...
![]()
Säljes: Miyata MTB TI6000 Titanium vintage rare Smått Unik
Miyata Mountainbike TI 6000 titanium. I otroligt fint originalskick. Pris 1000 Euro alt 12500 sek. Fler bilder o infohappyride.se
Är det inte läge att se över reglerna för annonser när uppenbara bedrägeriförsök får ligga kvar på det här viset?