Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det brukar sitta en liten lucka eller skruv på baksidan, under handtaget, där vajern och slutligen knoppen skjuts in. Då hamnar den rätt.Är det någon som av bifogade bilder kan begripa vart vajeränden skall greppa tag? Är ett 8-växlat ”trigger-reglage” på Frog.
Det är så jag har gjort och sedan provat att växla för att se om den är kvar i grepp. Men det kanske bör undvikas och att jag istället bara fortsätter med installation av hölje och vajer?Det brukar sitta en liten lucka eller skruv på baksidan, under handtaget, där vajern och slutligen knoppen skjuts in. Då hamnar den rätt.
Var är en fråga du kan svara ”här” eller ”där” på.Var definierar en plats
Vart definierar en riktning
Det spelar ingen roll men den måste vara i rätt växel när du gör detDet är så jag har gjort och sedan provat att växla för att se om den är kvar i grepp. Men det kanske bör undvikas och att jag istället bara fortsätter med installation av hölje och vajer?
Och med det menar du att det är bara vid ett visst läge på reglaget som knoppen fastnar?Det spelar ingen roll men den måste vara i rätt växel när du gör det
Sommaren är svår. Svår i år.Var är en fråga du kan svara ”här” eller ”där” på.
Vart är en fråga du kan svara ”hit” eller ”dit” på.
Fastnar eller kommer rätt. Antar att den ska vara slack..i alla fall som den levererasOch med det menar du att det är bara vid ett visst läge på reglaget som knoppen fastnar?
Med andra ord högsta växeln. Tack!Fastnar eller kommer rätt. Antar att den ska vara slack..i alla fall som den levereras
Visade sig att reglaget skulle vara på lägsta, dvs närmast hålet där vajern löper ut, för att ändknoppen skulle haka i rätt.Med andra ord högsta växeln. Tack!