Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En mycket vågad strategi, jag håller tummarna för att allt går i lås!Men beroende är faktiskt en sjukdom…
Jag ser framför mig den perfekta hyllan, där i hörnet i vardagsrummet i radhuset.
Hyllan är full med verktyg, reservdelar, olika fett, tillbehör och allting är sorterat och fint.
-Dom allra finaste verktygen hänger på mekstället som står centralt placerat i vardagsrummet, så att alla som kommer på besök ser det, och berömmer mig för alla mina specialverktyg.
Alla grannar kommer att komma till mig och be, tigga, om att få låna mina fina verktyg..
Jag kommer att bli den viktigaste cykelnörden i hela grannskapet. Alla kommer att komma och stå i kö för att beundra mina verktyg och mina tillbehör och reservdelar, som ligger så fint på den där hyllan…
Min fru kommer att älska mig mer och mer för varje paket som kommer från världens alla hörn med nya och ännu mer verktyg i…
Nej, jag har inte spårat ur, det har inte slagit runt för mig.
Inte alls. Inte på långa vägar. Jag måste bara ha det där verktyget också. Sen blir allt bra!
Abbey? Berätta!Vänta bara tills du upptäcker Abbey...
Ta hand om dig!Ja… Jag kunde beställa verktyg till vårdavdelningen jag är inlagd på.
Ja… Jag är en mycket sjuk människa.![]()
Tack.Ta hand om dig!
Den ska absolut bort.Lite ot men glöm inte att ta bort dork-discen!
Behöver ingen guide pin alls. Den första du köpte går bra, den lilla för qr går i 12mm håletTack.
Ja, det är surt att köra fast i det man behöver göra för att det fattas grejor.
Nu upptäckte jag att jag med stor säkerhet beställde fel kassettverktyg.
Det var nog den här jag skulle ha istället, så nu blev det att beställa en till.
![]()
Park Tool FR-5.2GT Kassettverktyg med 12 mm guide-pin | TCMcykel.se
Köp Park Tool FR-5.2GT Kassettverktyg med 12 mm guide-pin online hos TCMcykel.se | Sveriges bästa utbud av Shimanowww.tcmcykel.se
Indianen gillar det nya.Strunt i vad frugan säger. Men vad tycker Indianen om den nya inredningen? Det är nog han som kommer tillbringa mest tid där trots allt. Det ser ut som om du i alla fall bjussat killen på en god öl.