Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Exakt. Jag är uppväxt på mormors dricke.Hon eller hunn’ (dvs hunden)?
Schlenkerla Rauchbier är ju f.ö. en delikatess
Att hälla ut den är ett nidingsdåd!
Oklart, det bara händeHon eller hunn’ (dvs hunden)?
Schlenkerla Rauchbier är ju f.ö. en delikatess
Att hälla ut den är ett nidingsdåd!
Ja, snart uppe i 3000 olika öl, det är ett hårt jobb att hitta något bättre men skam den som ger sig! ;)Rochefort 10 är kanske bäst i sin klass. Fylligt, lagom sött, lätt beska, alkoholen inte påträngande trots modiga 11,3 %. En kvadrupel i världsklass. Man undrar varför man provar andra sorter. (Men om man inte provar annat, hur kan man då veta att något är bäst?)Visa bilaga 736280
Hur var den, som en "vanlig" bitter?
2024 testad, dags för 2020!
Förstår hunne. Har också hällt ut en sån.Hun luktade på den och gick och hällde ut den.![]()
3000, ja jävlar. Dit kommer jag aldrig att nå, men jag försöker i alla fall att hålla koll på de kanske 150-200 olika jag har druckit på senare år.Ja, snart uppe i 3000 olika öl, det är ett hårt jobb att hitta något bättre men skam den som ger sig! ;)
3000, ja jävlar. Dit kommer jag aldrig att nå, men jag försöker i alla fall att hålla koll på de kanske 150-200 olika jag har druckit på senare år.
Typiskt "dålig" sak att skryta om men har (lagligt) fått dricka öl i 30 år nu och har i Untappd de senaste knappt nio åren loggat ca 2400 unika öl.Ja, snart uppe i 3000 olika öl, det är ett hårt jobb att hitta något bättre men skam den som ger sig! ;)
Till och med jag tyckte den där var i sliskigaste laget. :)
Brygghus 19, va?Passar bra till novemberkvällar
Visa bilaga 736973