Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så grymt rolig serie... tyckte jag i alla fall när det begav sig. Nästan man har lust att leta upp den och se den igen.
Jag älskade den när den gick på tv.Så grymt rolig serie... tyckte jag i alla fall när det begav sig. Nästan man har lust att leta upp den och se den igen.
Ja, det är ju inte de snyggaste cyklarna som blir porrstjärnor.
Ja, vissa föredrar en kolsvart nunna med tanwalls, eller smål gammal jungfru i stål.Ja, det är ju inte de snyggaste cyklarna som blir porrstjärnor.
Som labradorägare kan jag intyga att denna är
Ojdå/hejdå..Men jösses…
Du var mig en riktig snöflinga må jag säga!
Överlever du verkligen ute i den riktiga världen???
I min verkliga värld är sådan skit förpassad till sophögen sedan länge.Men jösses…
Misogyna och rasistiska r*vhål finns (tyvärr) även i storstadsområden.I min verkliga värld är sådan skit förpassad till sophögen sedan länge.
Kom in i matchen, innan du motsvarar ännu fler fördomar om äldre män utanför storstadsområdena.
Det är inne att identifiera sig som på gränsen att anses vara normalfungerande, hata kvinnor, hata allt man inte förstår, hata "vänsterpacket", hata demokrati, hata HTBTQ, älska diesel och skylla alla världens problem på andra. Ibland bor dessa personer uti i skoböjden och ibland är de äldre, men venndiagrammen överlappar inte helt. Finns många normala, trevliga äldre i Bäsna också.I min verkliga värld är sådan skit förpassad till sophögen sedan länge.
Kom in i matchen, innan du motsvarar ännu fler fördomar om äldre män utanför storstadsområdena.
Lyft dina memes ur rännstenen istället för att "double down on assholery".Men jösses…
Du tycker inte att du har missat forumets vardagsrumsregler lite smått? Konstant dynga från ditt konto.Men jösses…
Men jösses…
Höhöhö. Unket och luktar skit.
Men hur var det. Du identifierar dig som kvinna så du får posta liknande?
Härligt fräscht att recensera humor utifrån värdegrund.Riktigt fräscha memes i den här tråden just nu. Någon verkar ha vänt på en sten.