Trainerroad
Vi har epassi på jobbet och jag har fått både Zwift och Strava betalt via det. Jag sätter nollor som org nummer och kvitto från App Store och kreditkort (Nordea).Jag följer svaret utifrån att vi har epassi.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi har epassi på jobbet och jag har fått både Zwift och Strava betalt via det. Jag sätter nollor som org nummer och kvitto från App Store och kreditkort (Nordea).Jag följer svaret utifrån att vi har epassi.
Vart skickar man in kvittot? Letat både på webben och i appen.. Eller går det inte att få betalt efteråt?Vi har epassi på jobbet och jag har fått både Zwift och Strava betalt via det. Jag sätter nollor som org nummer och kvitto från App Store och kreditkort (Nordea).
Jag har gjort det på webben. Där på höger står du registrera kvitto.Vart skickar man in kvittot? Letat både på webben och i appen.. Eller går det inte att få betalt efteråt?
Köra längre intervaller ;)Har fått lite problem. Kör med en kickr core och trainerroad i telefonen. Har funkat jättebra ända tills nu. Använder Erg mode men det tar lång tid att komma upp i rätt watt. Körde intervall på en minut och det kan ta 30 sekunder innan den når rätt nivå.
Har även testat med en dator och ytterligare telefon. Samma resultat. Kalibrerat och uppdaterat trainern utan resultat.
Testad Zwift och där reagera det mycket fortare. Någon som har tips på vad jag kan göra?
Kör du "bara" trainer i ERG mode
eller med effektmätare?
Oavsett skullle jag pinga supporten, give beskrivningen kan ser mycket väll vara en app-bugg
Kör du "bara" trainer i ERG mode
eller med effektmätare?
Oavsett skullle jag pinga supporten, give beskrivningen kan ser mycket väll
Har skickat meddelande till supporten. Förhoppningsvis är det något problem med deras app. Blir ju lite dyrare om trainern är trasigKör du "bara" trainer i ERG mode
eller med effektmätare?
Oavsett skullle jag pinga supporten, give beskrivningen kan ser mycket väll vara en app-bugg
Ser ut som en bugg i din telefon. ;)Har skickat meddelande till supporten. Förhoppningsvis är det något problem med deras app. Blir ju lite dyrare om trainern är trasiganvänder ingen annan effektmätare än trainern.
Låter som en bra funktion. Kör själv Mywhoosh och planerna där är lite för överambitiösa för mig. Fick leka med AI och göra en egen.Ny plan skapad och FTP test kört idag. Sista chansen annars får jag sluta betala.
Nice att man numera kan justera ner volymen så det passar även ickecyklister som jag. Tidigare fick jag inför varje wo skruva ner tiden.
Kan man även justera ned passlängden? Eller hur justeras volymen ned? Tänker på de (mig) med mjukostknän.Ny plan skapad och FTP test kört idag. Sista chansen annars får jag sluta betala.
Nice att man numera kan justera ner volymen så det passar även ickecyklister som jag. Tidigare fick jag inför varje wo skruva ner tiden.
Man kan välja längd på passen med hjälp av "alternatives" innan man sätter igång passet. Eller välja längd och antal pass när du lägger upp en träningsplan.Kan man även justera ned passlängden? Eller hur justeras volymen ned? Tänker på de (mig) med mjukostknän.
Eller välja något i hela sortimentet som man tror passar.Man kan välja längd på passen med hjälp av "alternatives" innan man sätter igång passet. Eller välja längd och antal pass när du lägger upp en träningsplan.
När jag hade TR så fanns inte det möjlighet att få kortare pass än 60 min fastän man valde "Base low volume". Men det var flera år sedan. Enskilda pass kanske fanns kortare, men jag ville ha ett upplägg/träningsprogram.Eller välja något i hela sortimentet som man tror passar.
Provade precis att skapa en "test-plan", allt från 30-120min går att välja när man skapar sin träningsplan. Sen finns såklart betydligt längre pass i biblioteket att välja från.När jag hade TR så fanns inte det möjlighet att få kortare pass än 60 min fastän man valde "Base low volume". Men det var flera år sedan. Enskilda pass kanske fanns kortare, men jag ville ha ett upplägg/träningsprogram.
Det finns mycket fler korta pass nu. Det har ökat väsentligt bara sedan förra året.När jag hade TR så fanns inte det möjlighet att få kortare pass än 60 min fastän man valde "Base low volume". Men det var flera år sedan. Enskilda pass kanske fanns kortare, men jag ville ha ett upplägg/träningsprogram.