Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den såg ju riktigt häftig ut!Jag hade en Kosmos electronic x4000,![]()
![]()
TOP: Kosmos Electronic X4000 Experimentierkasten (KOMPLETT + OVP) | eBay
Entdecken Sie TOP: Kosmos Electronic X4000 Experimentierkasten (KOMPLETT + OVP) in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
Den känner jag igen. Byggde motorer mm.Jag hade olika utgåvor av ”Den lille elektrikern”
Men det är mer än 45 år sedan nu.Visa bilaga 752552
Que?Tekno's böker spände över brätte felt områden gjutjärn elektronik träindustrin mekaniska bearbetningen med mera mycket bil mekaniker som hade i början de som referens var mycket kunskap inom många områden plus skolans teknik och slöjd.
???Svar på nordtrik. Jo Sverige hade mycket teknik literatur för efter studier att hålla hög teknisk allmänhet teknik information inte bar på utbildning vilket kräver viss för kunskap för att kunna tillgodogöra sig tekniken över huvud taget.
Jo Tekno's böker spände över brätte felt områden gjutjärn elektronik träindustrin mekaniska bearbetningen med mera mycket bil mekaniker som hade i början de som referens var mycket kunskap inom många områden plus skolans teknik och slöjd.
Lite irriterande dessa scrolla Zappa snabbt läsa snabbt dömma ej intressant och Que? Svara!