Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns den på riktigt? Första bilden såg nästan AI-genererad ut.Jaså? Vilken? Här förkunnas ju ständigt att det är sååå mycket bättre med stooora hjul. Stora hjul får konsekvenser som synes![]()
Inte en susning. Men den lär vara US&Ask och de är ju bevisligen inte riktigt kloka därborta.Finns den på riktigt? Första bilden såg nästan AI-genererad ut.
Jag vet att jag har sett någon britt bygga en liknande helstel mtb i stål (alltså med förskjutning mellan styret och gaffeln), men hittar den inte nu; någon som vet vad vilken jag pratar om?
det rör sig som sagt om ett övervintrat elektroniskt aprilskämt.Inte en susning. Men den lär vara US&Ask och de är ju bevisligen inte riktigt kloka därborta.
En sån vill jag inte ha...The Infinity. Tyskt koncept som integrerar kedjan med hjulen.
Visa bilaga 754346
"Koncept" = jättebra idé på fyllanThe Infinity. Tyskt koncept som integrerar kedjan med hjulen.
Visa bilaga 754346
Jag vill se Sam Pilgrm skicka på den här cykeln utför någon lång trappa; sedan räknar vi hur mycket av den här utrustningen stannat kvar på ramen.The Infinity. Tyskt koncept som integrerar kedjan med hjulen.
Visa bilaga 754346
All wheel drive kan väl aldrig vara fel?The Infinity. Tyskt koncept som integrerar kedjan med hjulen.
Visa bilaga 754346
Han körde ju en liknande nyss..Jag vill se Sam Pilgrm skicka på den här cykeln utför någon lång trappa; sedan räknar vi hur mycket av den här utrustningen stannat kvar på ramen.
Jo precis , och det tog honom 5 minuter innan cykeln hade börjat självdesintegrera.Han körde ju en liknande nyss..
Lite smuts och lera i den drivlinan, eller varför inte en svensk vinter med saltade cykelbanor. Mums!The Infinity. Tyskt koncept som integrerar kedjan med hjulen.
Visa bilaga 754346
Hjulet. Eller är det larvband, egentligen...?The Infinity. Tyskt koncept som integrerar kedjan med hjulen.
Visa bilaga 754346
Han körde ju en liknande nyss..
www.instagram.com
Du menar en vanlig huck-to-flat-hoj från tidigt 2000-tal?I filmen ser vi också en annan udda cykel.
Visa bilaga 755366
Visa bilaga 755367
![]()
Arthur M (@arthur_tallbike) • Foton och videor på Instagram
1,243 följare, 159 följer, 13 inlägg – visa Instagram-foton och videor frånArthur M (@arthur_tallbike)www.instagram.com
Visa bilaga 764396
![]()
Övriga cyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga cyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Snygg sadel!
Trodde först den kom härifrån:Framhjulsdrift minsann. Skarpa svängar bör undvikas.
Visa bilaga 771553
Den där alltså!Trodde först den kom härifrån:
![]()
Bicycles Built Based on People's Attempts to Draw Them From Memory
In 2009 designer Gianluca Gimini started asking friends and strangers to draw a men's bicycle from memory. While some got …www.booooooom.com
Bantman Crypto
Visa bilaga 797501
den har alltså planetväxel i framnavet, och är därför snabbare än de små hjulen antyder. fanns även i ett snyggare (?) utseende som på dinos bild.Bantman Crypto
Visa bilaga 797501
Är den på riktigt eller bar digital? AI?Vad de hittar på…
Visa bilaga 802424
Jag är rädd att den är på riktigt. Fanns även detaljbilder men hitta igen...Är den på riktigt eller bar digital? AI?
Fint att de klämt in symboliska fästen för flaskhållare.