Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Även med den rätoromanska varianten.Sen finns ju för all del även schweiziske gängor![]()
motobecane har ofta schweiziskt! samma gängdimensioner som franskt men "korrigerad" på DSNån på internet påstod att på franska cyklar är drivsidans lagerskål högergängad, vilket jag nu upptäckt inte stämmer för alla franska cyklar. Av detta mitt misstag drabbades en nyckel från Biltema hårt, men cykeln / lagerskålen klarade sig.![]()
Sheldon to the rescue!motobecane har ofta schweiziskt! samma gängdimensioner som franskt men "korrigerad" på DS Visa bilaga 754090
alla dagar i veckan! gått runt och funderat på vad som är en lagom lökig cykeltatuering som bara cykelfolks fattar..det är ju såklart "sheldonbrown" i något fult typsnittSheldon to the rescue!
Nån på internet påstod att på franska cyklar är drivsidans lagerskål högergängad, vilket jag nu upptäckt inte stämmer för alla franska cyklar. Av detta mitt misstag drabbades en nyckel från Biltema hårt, men cykeln / lagerskålen klarade sig.![]()
En Peugeot som jag inte lyckats identifiera. Gissar på sent 70-tal.Vad var det för fransk cykel du skruvade på?
Ah! Tack. Jag läste det som att du skruvade på en BT-cykel med franska gängor och tänkte att du hade tappat det fullständigt…En Peugeot som jag inte lyckats identifiera. Gissar på sent 70-tal.
Vissa tycker redan jag tappat det med att lägga energi på gammalt skrot.Ah! Tack. Jag läste det som att du skruvade på en BT-cykel med franska gängor och tänkte att du hade tappat det fullständigt…![]()
Kan du skicka en bild på cykeln? Se om det står Carbolite på cykeln. Många mer moderna peggar hade engelska gängor.En Peugeot som jag inte lyckats identifiera. Gissar på sent 70-tal.
Carbolite, muffar, 'made in france', simplex sx810. Vevpartiet hade franska gängor för pedalerna.Kan du skicka en bild på cykeln? Se om det står Carbolite på cykeln. Många mer moderna peggar hade engelska gängor.
Franska gängor på PEDALERNA är ju inget större problem. Nu var det vevlagret det pratades om.Carbolite, muffar, 'made in france', simplex sx810. Vevpartiet hade franska gängor för pedalerna.
Nej exaktFranska gängor på PEDALERNA är ju inget större problem. Nu var det vevlagret det pratades om.