Navigering vid jobb pendling
Jag har börjat jobb pendla i Stockholm (Farsta strand <--> Kungsholmen) 16 km enkel resa och kört 2 vändor med Google Maps och det funkar sådär...framför allt för att jag vill välja en egen rutt och behöver hjälp innan jag kan den ur minnet.
Fick tipset att Komoot var "bättre" och tog hem skaffade gratis konto samt la in en rutt som jag sparade, och så idag när jag väljer rutten så kan jag inte få upp den på telefonen??
väljer starta navigera med mobil men även om jag valt min egen sparade rutt så går den liksom inte igång...ser något om "turn by turn navgitation" men fattar inte om jag måste köpa/betala för den funktionen? eller så är jag bara helt lost i interfacet :-/
Behöver jag köpa något för turn by turn navigering på egen rutt?
Är Komoot bättre för cykel navigering on Google?
Fick tipset att Komoot var "bättre" och tog hem skaffade gratis konto samt la in en rutt som jag sparade, och så idag när jag väljer rutten så kan jag inte få upp den på telefonen??
väljer starta navigera med mobil men även om jag valt min egen sparade rutt så går den liksom inte igång...ser något om "turn by turn navgitation" men fattar inte om jag måste köpa/betala för den funktionen? eller så är jag bara helt lost i interfacet :-/
Behöver jag köpa något för turn by turn navigering på egen rutt?
Är Komoot bättre för cykel navigering on Google?