Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Högst på rangordning vinnerSåg den här idag.
Visa bilaga 752845
Ambitiöst!Såg den här idag.
Visa bilaga 752845
Jag har jobbat på en sån porrsajt, inte så lättklädd, hjälmtvång och varselkläder.
Skidåkarna orkar bara ge en utmattad nick.
Skidåkarna orkar bara ge en utmattad nick.
Spetsarna gör sig bäst nedåt. Man kan säga "Hejhej." också. Men, det gör sig dåligt på bild. :)Det. Och det är riktigt farligt att hälsa med stavarna med stålspets i händerna.
Trångt med mer text på liten skylt, men... En glad skidåkare borde inte vara omöjligt. :)En pratbubbla eller emoj-fejs hade löst problemet typ![]()
Precis, sätt på sån emoj. Dessutom skulle den sprida glädje till skidåkare som vallat fel, vurpat och brutit staven etc.Trångt med mer text på liten skylt, men... En glad skidåkare borde inte vara omöjligt. :)
Då skulle någon göra sig rolig över att vandrarna och cyklisten inte var glada.Trångt med mer text på liten skylt, men... En glad skidåkare borde inte vara omöjligt. :)
Såklart!Då skulle någon göra sig rolig över att vandrarna och cyklisten inte var glada.
Tjena!
Jag ser inte det roliga?
Kommer man utanför Sveriges gränser är kulturen annorlunda. Hotellet har uppenbarligen internationella gäster. Jag minns en gång på 80-talet då jag besökte en amerikansk flygbas och blev mäkta förvånad över amerikansk frukostkultur. De hade både Coca Cola, Fanta och sockriga donuts på frukostbuffén.Det är ju roligare om man inte läser det finstilta om gluten osv...
Fikabröd som specialkost till frukost.