Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ta med en, kommer och vinkar av erLångskott men kanske funkar. Har lyckats ta mig till Spånga men glömt hjälmen hemma. Är det någon som har en att låna ut? Har medelstort huvud.
Dagens hjälte! Stort stort tack!Jag kan ta med en, kommer och vinkar av er
Redan gått in i dimman?Knutby
Ebrevet …….
Exakt min tanke oxå. Så på skägg-viset är man åtm. en i gänget ;)Ser ut som skägg är är på (rando)modet 2025.
Bra cyklatt och rapporterat.![]()
Snart framme, kämpa på!Går riktigt trögt nu. Kexchoklad paus med ca 15 km kvar. Knöont förstör alla uppförsbackar.
Heja på! Bara 5 % kvar!Går riktigt trögt nu. Kexchoklad paus med ca 15 km kvar. Knöont förstör alla uppförsbackar.Visa bilaga 763714
Grymt kämpat!Går riktigt trögt nu. Kexchoklad paus med ca 15 km kvar. Knöont förstör alla uppförsbackar.
Tack för sällskapet och draghjälpen!En punktering och en trasig slang = två ordentliga stopp direkt efter Harg. Efter det var motivationen slut men imål kom jag.
Går riktigt trögt nu. Kexchoklad paus med ca 15 km kvar. Knöont förstör alla uppförsbackar.Visa bilaga 763714
Framme 22:09. Blev enklare mot slutet. Vilken jävla tur, har en del att fixa innan jag gör om detVisa bilaga 763729
Snyggt! I din ålder hade jag knappast pallat en 30-mila rando. Iof inte i min egen ålder heller tydligen :pFramme 22:09. Blev enklare mot slutet. Vilken jävla tur, har en del att fixa innan jag gör om det
Kul att cykla ju. Idag mer jobbigt än kul kanske men det var ju fint i Öregrund. Frågade en dam om vad jag borde passa på att besöka men hon tyckte inte det fanns något och att jag skulle cykla tillbaka hem istället. Så jag gjorde det.Snyggt! I din ålder hade jag knappast pallat en 30-mila rando. Iof inte i min egen ålder heller tydligen :p
Kul att cykla ju. Idag mer jobbigt än kul kanske men det var ju fint i Öregrund. Frågade en dam om vad jag borde passa på att besöka men hon tyckte inte det fanns något och att jag skulle cykla tillbaka hem istället. Så jag gjorde det.
Skägg är rätt praktiskt i dimma, det fångar upp fukten i luften och sedan rinner det ned mot munnen. Automatisk vätsketillförsel. Sen är det ju snyggt också.Ser ut som skägg är är på (rando)modet 2025.
Bra cyklatt och rapporterat.![]()
Jag förhåller mig lätt skeptisk för egen del.Skägg är rätt praktiskt i dimma, det fångar upp fukten i luften och sedan rinner det ned mot munnen. Automatisk vätsketillförsel. Sen är det ju snyggt också.
Jag med, dimma är lite läskigt sådär...Jag förhåller mig lätt skeptisk för egen del.
Kul att ni fick lite äventyrscykling.