Är Topstone 3 ett bra val?
Funderar på att skaffa en Gravelhoj, mest för att det låter bra, kommer framförallt gå som pendlingscykel i stan, men teoretiskt sett hade jag gärna varit ute och kört långa gravelrundor (problemet är att jag är ute och klättrar istället). Så sett till de förutsättningarna började jag kika på begagnade cyklar, men sedan halkar man ju gärna upp lite i pris och nu har jag hittat Topstone 3 i turkos som jag fastnat för bara för att jag tycker den är snygg. Och reas ut i europa för ca 11.500-12.500 kr beroende på vart man hittar den.
Men är det ett bra köp, eller finns det bättre alternativ? Hade ju varit goare med hydrauliska skivbromsar, men å andra sidan har jag haft mekaniska som funkade ok på en annan hoj tidigare. White GX LTD verkar ju vara ett bra val om man kommer över den billigt, men den ligger på 15.000 kr nu.
Några kommentarer om topstone, eller andra förslag?
Men är det ett bra köp, eller finns det bättre alternativ? Hade ju varit goare med hydrauliska skivbromsar, men å andra sidan har jag haft mekaniska som funkade ok på en annan hoj tidigare. White GX LTD verkar ju vara ett bra val om man kommer över den billigt, men den ligger på 15.000 kr nu.
Några kommentarer om topstone, eller andra förslag?