Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Börjar farbror bli glömsk
Känner inte igen den och jag brukar se det mesta,
Börjar?Börjar farbror bli glömsk![]()
Jag tror han gillar AIK innerst inne!![]()
Men det finns ju bara ett AIK.Han gillar riktiga aik , det är fake aik alltså solna han inte gillar
Har ni verkligen några tongivande spelare?Jaha, nästan alla tongivande spelare är skadade i kväll.
Lär ju bli lätt som en plätt för Djurgårn att slå i sista spiken i kistan.
Jo, några har vi väl...Eller hade, nu är det ju slut för den här gången.Har ni verkligen några tongivande spelare?
Typisk Brynäs-supporter?
Vi får se om den är relevant om 195 år......:)
Välkomman tillbaka, vem kunde tro att det räckte med att råttorna hamnade i rännstenenTut tut SHL, här kommer Hovets kungar!!
Visa bilaga 765085
Vill tacka @Dan C för att han håller på detta sopgäng.
Ska bli så skönt att sjunga ut @ooms ”suveräna” Brynäs i Gavlerinken igen och att få åka till Karlstad och dricka öl med @Manurhin2![]()
Låt AI justera årtalet till 2025 bara.......
Bra för SHL att det kommer upp ett Stockholmslag tänker jag. Blir ju roligt för landsortslagen och deras supportrar att få åka till storstan några gånger per säsong och inte bara kuska runt bland isladorna i skogarna. ;-)
Poppis tröja det där!
BAJS gäng var väl lite hårt iofs?Tut tut SHL, här kommer Hovets kungar!!
Visa bilaga 765085
Vill tacka @Dan C för att han håller på detta sopgäng.
Visa bilaga 765089
Ska bli så skönt att sjunga ut @ooms ”suveräna” Brynäs i Gavlerinken igen och att få åka till Karlstad och dricka öl med @Manurhin2![]()
Måste ju ha varit @Manurhin2 ?Hm, var det inte nån som i höstas utlovade 3-rättersmiddag om Brynäs gick till final…![]()
Ja det är klart Oskarshamn bytte plats med Brynäs. Jag menar vad tar den ladan 3500?Bra för SHL vet jag inte. Men kul för Sthlm och deras journalister som inte behöver åka ut till bushen, bortanför t-banans sista station. Otäckt ju.
”När Djurgården åkte ur var det mycket vojne, vojne från oss journalister och hockeyfolk i Stockholm. Nu skulle intresset minska. Nu skulle det bli jobbigt för SHL.Tre år senare vet vi att det blivit – succé. SHL har tre år i rad ökat det totala antalet åskådare. Dessutom var säsongens publiksnitt det bästa i SHL:s historia. ”
![]()
Johan Esk: Det är Stockholm som behöver SHL – inte tvärtom
DN:s sportkrönikör Johan Esk om att Stockholm behöver SHL mer än vad högsta hockeyserien behöver Stockholm.www.dn.se
Håller med även om ett grattis till Djurgården är på sin plats (det är inte så lätt att vinna hockeyallsvenskan som Brynäs fick det att se utHA-mästare är såååå 2024…
Nu fokuserar vi på nuet och de stora grabbarna som spelar riktig final om ett par timmar
Visa bilaga 765180