MrSthlm
Aktiv medlem
Cykeldator våren 2025
Nöjd med Wahoo Bolt V2, det enda som kan störa är möjligen om man har en Garmin klocka och aktivt använder Garmin Connect. Förutom någon suspekt iPhone app (jag har ej iPhone) tror jag inte det finns något smidigt sätt att föra över data mellan Wahoo till Garmin?(Lösningen kan då vara dubbel-loggning av pass, dvs att man slår på sin klocka också för de träningspass när man använder sin Bolt.) Själv struntar jag i Garmin Connect (tycker ändå den är mest distraherande med underliga rekommendationer för återhämtning samt att sömn viktas så tungt).
Update:
Verkar någorlunda vanligt att usb c porten smälter på Wahoo Bolt V2 (googla så märker ni). Hände även mig men misstänker att det är avsevärt större risk att detta sker om det är fukt i usb c porten (vilket det sannolikt var i mitt fall).
I vanlig ordning är Wahoo extremt smidiga i supporten, inga problem alls att få en ny trots att den inköptes sommaren 2021. (Har tidigare för ca 1 1/2 år sedan fått en ny Kickr Core trots att min inköptes begagnad och gått över garantitiden.)
Senast ändrad: