Råd till vilsna koltrastar:
Visa bilaga 767836
Fråga till alla som postar på den här tråden?
Se detta ex på svar i en tråd som handlar om ett dagsaktuellt ämne och bedöm själva!
Varför postar någon sådant här meningslöst, på en tråd utan att kommentera fakta.
Vill vi här på "Happy" ha diskussionsnivån på våra inlägg på den här nivån? Jag tvivlar starkt!
Här finns många trådar som ligger utanför vårt huvudintresse, nämligen cykling och cyklar. Antar att jag som fd cykelmekaniker, har min hemvist på ett forum, som "Happy".
Att Happy har utvecklats med bredd, bör alla medlemmar vara tacksamma över. För hur vi medlemmar postar, utifrån våra personliga perspektiv avgörs i hög grad av kvaliteten på våra inlägg!
Visst går det att acceptera detta beteende ifrån barn. Men när vuxna agerar sig på samma sätt, känns det bara beklämmande! Kanske borde "Admin", gå ut och vara tydligare, på hur vi bör kommunicera med varandra!
En sak bör vi dock alla vara överens om. Nämligen att inte kommentera i trådar vi inte har något att tillföra i.
I synnerhet om det endast handlar om rent nonsens.
Visst har vi alla uppfattningar om saker och ting. Inget snack om det. Men därifrån att posta massa nonsens, gör ju enbart att "Postaren", framstår som helt förvirrad!
Vill vi ha ett ett fräscht och levande "Happy" i framtiden, där vi delger varandra kunskap, ligger det på allas vårt ansvar att se till att det också blir så. Tror att majoriteten av "Happys" medlemmar vill ha ett forum, där vi kan diskutera och utbyta tankar. Vilket vi alla i längden kommer att tjäna på.