Dan C
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Fel AIK....Jag syftar ju på originalet! från 1891.AIK spelar i SHL!!!!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fel AIK....Jag syftar ju på originalet! från 1891.AIK spelar i SHL!!!!
Grrrrrrr, FEL FEL FEL....Nä, det står 1921 på originalets klubbmärke!
Visa bilaga 771991
Nä nä, det där ser ut som nån AI-genererad fulversion av jordgubbsklubbens märke. Se själv!
Ahhh, Solna AIK
Nej, AIK!Ahhh, Solna AIK
Landsortsklubb som landsortsklubb.Nej, AIK!
Stockholms län åtminståne!Landsortsklubb som landsortsklubb.
Vem kan hålla reda på alla småklubbar från landet.
Det kan du tro gör er till ett stockholmslag men NEIN! Ni är och förblir pissråttor från Solna.Stockholms län åtminståne!
Jag gillar pissråttor från Solna!Det kan du tro gör er till ett stockholmslag men NEIN! Ni är och förblir pissråttor från Solna.![]()
Klart man vill lämna Färjestads BollKlubb, ingen vill väl egentligen lira där?Jaha, Ni tappar folk till Leksand manne?
Läs på, han har blivit för dålig för sitt stora kontrakt och väljer att lämna isf kontraktet han blivit erbjuden.Klart man vill lämna Färjestads BollKlubb, ingen vill väl egentligen lira där?![]()
![]()
Är bilden från tiden när Leksand tog sitt senaste guld?
Förmodligen lång senare, detta ser ju ut som sekelskiftet...Är bilden från tiden när Leksand tog sitt senaste guld?
Låter inte så svenskt, han är knappast född i skellefteå!Ahhhrg! MoDo har snott vår bäste spelare! Gerry Fitzgerald.
Hoppas han trivs i Örnsköldsvik...
Låter inte så svenskt, han är knappast född i skellefteå!
Är du Solna AIK:are nu ocksåFinns i och för sig en hel del i Sverige med lite skotskt blod men kanske inte denna Fitzgerald.![]()
En del trivdes här, fick bäbisar och stannade kvar.
Visa bilaga 772992
Till minne av vår fantastiska Douglas Murray, jag blir alltid lite tårögd när jag ser på hans highlights. Han var jäkligt långsam på grillorna men mycket underhållande på sitt speciella vis.
Douglas Murray spelade inte i Solna, du är ute och cyklar.Är du Solna AIK:are nu också![]()
Ahh, jurgårdare.Douglas Murray spelade inte i Solna, du är ute och cyklar.
Man undrar lite hur det går med detta?Ahh, jurgårdare.
Då får du hänga på Paco & Simson till Idyllen på FBK -Jurgården
Kanske...men ingen från Solna iaf!Man undrar lite hur det går med detta?
Vill alla Stockholmare till Karlstad![]()
Hur blev Solna inblandat?Kanske...men ingen från Solna iaf!
Solna är ju det finaste som finns i Stockholms län.Hur blev Solna inblandat?
Lantisar.....
Det är ju iofs ingen bedrift…Solna är ju det finaste som finns i Stockholms län.
En liten snabb fråga, är resturangen mitt i klacken?Ahh, jurgårdare.
Då får du hänga på Paco & Simson till Idyllen på FBK -Jurgården
Mitt emot stå, integrerad i sittplats.En liten snabb fråga, är resturangen mitt i klacken?![]()
Alla vet ju hur det kommer att gå i matchen....Jävlar vad jag kommer att få köpa FBK-prylar till dom utsocknes 2 från Jävle och 4 från Fjollträsk. 6 st FBK-matchtröjor. Jaja, det är det värt
![]()
Du, detta är shl. Du har inte en aningAlla vet ju hur det kommer att gå i matchen....![]()
Fast nu är väl iallafall minst fyra av dina gäster blåränder , så fyra tröjor sparar du in direktJävlar vad jag kommer att få köpa FBK-prylar till dom utsocknes 2 från Jävle och 4 från Fjollträsk. 6 st FBK-matchtröjor. Jaja, det är det värt
![]()
Jodå! Färjestads BollKlubb lär ju förlora!Du, detta är shl. Du har inte en aning![]()
Det är ju till er 4 som det behövs....Fast nu är väl iallafall minst fyra av dina gäster blåränder , så fyra tröjor sparar du in direkt![]()
Blåränder!?!? Fy så hemskt...Nästan så man önskar att BollKlubben vinner då...men bara nästan!Fast nu är väl iallafall minst fyra av dina gäster blåränder , så fyra tröjor sparar du in direkt![]()
Det önskar du f..n inteBlåränder!?!? Fy så hemskt...Nästan så man önskar att BollKlubben vinner då...men bara nästan!
Tänkte att vi kör på dennaFast nu är väl iallafall minst fyra av dina gäster blåränder , så fyra tröjor sparar du in direkt![]()