[Kalender] Randonée 1000 km Barkarby 2025-06-05, Vi drar till Sälenfjällen

[Kalender] Randonée 1000 km Barkarby 2025-06-05, Vi drar till Sälenfjällen
Sitter ett vattenuttag på väggen vid kyrkogårdsvaktmästarens lilla hus vid Hosjö kyrka:
IMG_0515.webp
 
[Kalender] Randonée 1000 km Barkarby 2025-06-05, Vi drar till Sälenfjällen
@Steel is Real, vad är planen för kvällen och natten?
Innesov i Sälen. Sen upp i ottan och försöka få in milen. Regn hela helgen så det kommer bli innesov även imorgon natt. Inget sova-i-en-buske alltså🙂

Edit: Men första natten var ruggigt fin!
 

Bilagor

  • IMG_3758.webp
    IMG_3758.webp
    483.2 KB · Besök: 125
[Kalender] Randonée 1000 km Barkarby 2025-06-05, Vi drar till Sälenfjällen
Uppehåll (i cyklande och regn)?
Star i regn. Svinkallt i utförslöpan i Sälen. Men efter ca 8h uppehåll em och kväll. Innesov nu i Ludvika efter en lång problemlösning med Tubelesspunka, inte jag denna gång. Ventilen satt fast. Bild från sportgruset i Malung.
IMG_3767.webp
 
[Kalender] Randonée 1000 km Barkarby 2025-06-05, Vi drar till Sälenfjällen
Star i regn. Svinkallt i utförslöpan i Sälen. Men efter ca 8h uppehåll em och kväll. Innesov nu i Ludvika efter en lång problemlösning med Tubelesspunka, inte jag denna gång. Ventilen satt fast. Bild från sportgruset i Malung.Visa bilaga 773363
Tubeless är inte utan utmaningar. Jag har lånat plattång för ventilen.
 
[Kalender] Randonée 1000 km Barkarby 2025-06-05, Vi drar till Sälenfjällen
Heby. Inget kalas utan kras.
Visa bilaga 773429
Mot Barkarby
Ser ut som en bra tejp att ha på resan. Jag brukar ha med mig eltejp (magisk lätt att få fast saker och ting med), vävtejp (ger förvånansvärd bärighet, lagat brusten ram bla), kirurgtejp (lättare sår och magisk mot skavsår), är det leukoplast? Ojdå glömde visst bra kämpat och heja, heja! Önskar eder en underbar profilering in i mål!
 
[Kalender] Randonée 1000 km Barkarby 2025-06-05, Vi drar till Sälenfjällen
Gott om tid att vila upp sig och vara fräsch och pigg på jobbet i morgon.

Hur många höjdmeter, enligt cykeldator, får man ihop på en sån här runda måntro?
 
Tillbaka
Topp