Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 200 km Barkarby 2025-06-28, Glassrunda
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu var det några år sedan det begav sig sist för mig men tror det är lite svårt att svara på eftersom det beror väldigt mycket på hur många som anmäler sig till ett visst event samt vad de har för ambitioner?Hej randonneurcyklister,
Jag är nybörjare och funderar på att köra Barkarby glassrunda eller Täby försmak och undrar hur fort det brukar gå i klungan när man kör 20 mil? Ligger alla uppåt 28 km/h och över eller finns det några som tar det lugn på nån stans mellan 20-24 km/h? Det kan bli jobbigt om man får köra hela rundan solo
Svelato i Bälinge. Kan rekommendera att köpa avsmakningsmenyVad blir det för glssställen?
Får ta med mig gpx och köra någon annan dag när tid finns.
Bra att du påpekar det. Lätt att deltagarna passerar utan att märka det annars.Ojoj, Col de Pottåkern ingår i rundan!
Fast från fel hållOjoj, Col de Pottåkern ingår i rundan!
Kan f.ö. vara bra att veta att sträckan Forkarby-Svelato delar ni bana med cykel-SM, tror det är damernas linjelopp på lördag. Som jag förstått släpps man fram, men kan behöva vänta tidvis.
Så vad innebär snabbt för dig? Lyxglass söder om Stockholm (Årsta havsbad) igår och lyxglass norr om stan imorgon är en perfekt kombo.Jag kommer. Tänker äta glass oavsett väder! Och är redo att beta av den här rundan snabbt om jag får en eller flera kamrater :)
en liten förrättsglassStorvreta
Hittills har turen varit helt fantastisk med frodiga ängar, rape-fields i full blom och härliga dofter.
Visserligen en glassiker, men det här finglassnacket har inte riktigt infriats visuellt i tråden ännu.