Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonné 600 km Täby 2025-07-19, Bryggerirunda
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Motivationen har hittat fram igen?*För uppmärksamhet*
Toppen då vet jag! Länge sedan jag körde Täby 60 mila men då körde man riksettan ifrån mälarhöjden.Om du följer rutten är det cykelbana fram till efter Fiskarhagens busshållplats,
Nu kikade jag på spåret och när jag öppnar det så kör det inte cykel väg. Rött streck rutten gröna streck cykelväg. Så nu funderar jag igen på trafiken ;)Om du följer rutten är det cykelbana fram till efter Fiskarhagens busshållplats,
Typ 10 år sedan jag körde men 60 mila och 40 mila. Men minns det som man kommer stora vägen ifrån Sala och sedan stämplar i typ första macken i Uppsala, efter man korsat en större väg. Vilket om jag inte missminner mig var en OKQ8. Så är det gamla så hittar jag den.Jag passar på att meddela här, Kontrollen i Uppsala är den "gamla vanliga", alltså OKQ8 Kungsgatan, GPX:n är tyvärr inte uppdaterad för den instickaren så det kan vara öätt att missa.
Alltså samma CP som Mälaren XL.
Instämmer är en ruggigt fin runda. Gränges, bergslagen och Harpsund längtar redan.Fin runda det där. Sträckan genom Sörmland är fin-fin. Backarna till Gränges biter och sträckningen genom Bergslagen på kvällen är mysig. Tyvärr har inte macken i Uppsala nattöppet längre. Hade man tur spelades det hardcore techno därinne på småtimmarna.
Låter som du tänker på Shell Kvarnbolund (som nu är ST1).Typ 10 år sedan jag körde men 60 mila och 40 mila. Men minns det som man kommer stora vägen ifrån Sala och sedan stämplar i typ första macken i Uppsala, efter man korsat en större väg. Vilket om jag inte missminner mig var en OKQ8. Så är det gamla så hittar jag den.
På väg mot startVisa bilaga 781193
Tre till start. Vi var lite sena till start efter irrat lite. Cykeln är en Cube nuroad och kan klättra uppför globen. Ruggigt bra cykel funderar på att köpa en sådan.
Visa bilaga 781223
Tog stora vägen efter att cykelvägen var avstängd.Vilken rutt tog ni eftermackengrusplanen i Bredäng?
Jag svär att det låg en mack där förra gången jag cyklade förbi!
Stora vägen var i stort sett tom så vi leta inte jättelänge efter omledning.Haha, så mycket hjälp var jag! Hoppas att turen blir suverän!
Ajaj men klokt beslut iom med LEL, lycka till i UK!Ojdå fick lite lät krampkäning och sedan en låsning i samband med lite sen undamanöver för att inte hamna i blöt asfalt. Fick kramp på insidan av högerlåret och sedan känningar. Inte haft kramp därinnan vad jag kan minnas. BrötVisa bilaga 781285 för att undvika skador, då jag kör LEL om två veckor. Trevlig tur på det hela. Lite oklart varför jag fick kramp. Brukar få handkramp om jag dricker för lite. Benkramp om jag kör för hårt alt värmer upp dåligt.
Verkligen helt magiskt.Snyggt jobbat! Sommarnätter och soluppgång på cykeln är magiskt
Hade ett rullsnitt strax över 28 km/h fram till Fagersta men därefter avtog det ganska snart.Bra där och tackar för trevlig RR. Det måste rullat på bra mellan Fellingsbro och Ängelberg.
Bra fart i den värmen.Hade ett rullsnitt strax över 28 km/h fram till Fagersta men därefter avtog det ganska snart.
Lite oklart hur IPhone parar ihop bild och namn men tog vad telefonen angav för platser.