Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Äh. Lugn nu.
Du har en poäng men riktigt så enkelt är det dock inte utan England spelar ju betydligt bättre också.Så går det i princip alltid när ett lag helt slutar spela o bara försöker försvara sin ledning.
Det var ganska nära att vi suttit o hyllat dem om precis tvärtom.Bedrövligt straffskytte.
En målvaktspark ifrån..Bedrövligt straffskytte.
En stolpe ut, 2 upp på 14e bänkraden, så 3 utanför mål, som jag minns det.Var det 3 eller 4 som inte ens gick på mål? Falk behövde ju iaf rädda, det behövde inte Hampton.
Sen slog alla sina straffar i "cross hörnet" det lätta hörnet, för en högerfotad så blir det vänster hörn sett från spelaren. Det var väl bara bara två tror jag som slog i andra hörnet. Målisarna visste var bollen skulle komma i princip. En drogs rakt i också.Var det 3 eller 4 som inte ens gick på mål? Falk behövde ju iaf rädda, det behövde inte Hampton.
Jag är helt oskyldig till detta!
Iaf mkt mer underhållande med damfotboll än fjollboll.Ja, snacka om sur förlust....Här hade ju tjejerna England på gaffeln, tills det var en kvart kvar...
Ja, ja, men man får glädjas åt att de stundtals har spelat bra boll på sista tiden iaf.
Ja, snacka om sur förlust....Här hade ju tjejerna England på gaffeln, tills det var en kvart kvar...
Ja, ja, men man får glädjas åt att de stundtals har spelat bra boll på sista tiden iaf.
Det jag utläser av den tabellen är att Solna har störst hemmaarena och att Malmö och Bajen har flest riktiga supportrar som även åker på bortamatcher.Påminner om aktuell tabell i allsvenskan, så att ni är uppdaterade.
Nu vet jag inte riktigt vilka Solna är?Det jag utläser av den tabellen är att Solna har störst hemmaarena och att Malmö och Bajen har flest riktiga supportrar som även åker på bortamatcher.
Perfekt resultat idag.Inga bra resultat idag, Elfsborg förlorade och Malmö vann.![]()
Publikettan på bortaplan vann ju idag. Heja Mjällby!Spännande gulsvart toppmöte i morgon mellan serieettan och publikettan.
Ja, nervös redan...Inga bra resultat idag, Elfsborg förlorade och Malmö vann.
Spännande gulsvart toppmöte i morgon mellan serieettan och publikettan.
Ja, både fransyskor och tyskor kunde jäkla i mig skjuta straffar!Haha, tyskorna slår ut fransyskorna på straffar efter att ha spelat med 10 spelare sedan i 13:e minuten. Här kunde de skjuta straffar iaf!
Och Sverige spöade Tyskland stort… jaja, det gäller att vara bäst när det gäller.
Jag hade brukat ett aningen annorlunda vokabulär. Innebörden skriver jag dock under på till hundra procent. Fantastiskt kul att få se fotboll, istället för gnäll och (dålig) teater.Iaf mkt mer underhållande med damfotboll än fjollboll.
Inte en enda princessa som låtsasslängt sig i dom matcher jag sett
Tjejerna är dom riktiga karlarna, herrarna är fjollor!
Spelar i Karlstad? Du menar på travbanan Färjestad? Det är väl enda stället i Karlstad det spelas på…Fjollboll, är det nått de spelar i Karlstad månne?
Dom försöker...Fjollboll, är det nått de spelar i Karlstad månne?
Idag är vi alla AIK'are!
Vi kan ju inte låta listerlandet segla iväg i toppen.![]()
![]()
Heja Skövde!Idag är vi alla AIK'are!
Skövde!?Heja Skövde!
Två saker rätt:
Växjö?Skövde!?![]()