Azog
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
Ännu mer lockande att sätta sig på huk på gräsmattan.Lockande att smyga dit med en röd spritpenna. :-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ännu mer lockande att sätta sig på huk på gräsmattan.Lockande att smyga dit med en röd spritpenna. :-)
Jag tror inte att jag har mage till det.Ännu mer lockande att sätta sig på huk på gräsmattan.
med sin upplockande hund i famnen…Ännu mer lockande att sätta sig på huk på gräsmattan.
Tryck i dig ett paket katrinplommon så kanske det löser sig?Jag tror inte att jag har mage till det.
Vad betyder flamingos?
Flamingos i trädgården signalerar att man är Swingers.Vad betyder flamingos?
Ja, det är en rimligt gissning.Av någon anledning så misstänker jag någon som bor söder om Slussen.
Meh!
Är det jag som är snäppet för ekivok i mina tankegångar?
Ja!Är det jag som är snäppet för ekivok i mina tankegångar?
På med en rånarluva och du har en ny artist, Herr Slusk.Min kompis...rätt man på rätt platsVisa bilaga 794155

Den här är jätterolig om man förstår texten
Visa bilaga 795851
Och här är förklaringen
”In Wales there is a legal requirement for road signs to be in both English and Welsh. In this case, the official of the Highways department emailed the English wording to the translator and, after receiving a reply, proceeded to have the sign made and installed. A few weeks later, Welsh-speaking drivers began to call up to point out that the Welsh reads, "I am currently out of the office. Please submit any work to the translation team."
Cyklen är skånskt.Finns många kul i denna. Led cykeln för vår säkerhets skull? Och fråga är om det var led-ljus som installerades. Slutligen kan man fråga sig vad det är som led, cyklen finns mig veterligen inget som heter!?
Visa bilaga 796610
Jag uttalar cykeln på det viset med min halländska.Finns många kul i denna. Led cykeln för vår säkerhets skull? Och fråga är om det var led-ljus som installerades. Slutligen kan man fråga sig vad det är som led, cyklen finns mig veterligen inget som heter!?
Visa bilaga 796610
Cyklen är skånskt.
Fel med andra ord!Cyklen är skånskt.
Fel med andra ord!![]()
Kan man heta Niklas kan man också heta Runklass. Fick mig att tänka på appen Runkeeper som jag varje gång läser som Runke-Per
Även norra Småland har (hade) det uttalet.Tjena!
Sydhalland och södra Småland också. Inte helt ovanligt att höra det här i våra krokar.