Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ingen kommer ihåg en fegisHar ju ett knä som bråkar lite, vanlig cykling går bra men lite osäker på oväxlad.
Då kanske vi kan köra en favorit i repris isfJag har hört att Mudfuzz kommer. Han borde inte ha svårt att anmäla sig.
Men vaf..n, jag som "cyklar" i ca 20 km/h i trivselkadens+ på min och inte har en aning/knappt kört ss, ska jag få köra 12-delat eller måste jag avanmäla migAnmälningarna tickar in
Nu är alla stugor på JAIK-vallen bokade men det finns massor av annat boende på bland annat Jädraås Herrgård som vill att ni ringer eller mailar om boende då dom har tagit bort onlinebokningen den helgen för att ha koll så att alla singlespeedare får plats.
Stugor och lägenheter via air-bnb och ett hus som Jädraås Mat hyr ut.
Om vi ska börja nörda ner oss i utväxlingar då... Det är kuperad terräng i Jädraås med omnejd så det blir en å annan jobbig backe. Jag kör 33x20 på en 29" med stora 3" däck och jag får jobba hårt upp för den längsta backen. Banan kommer att vara ca 20km med otroligt blandat underlag från lite lite asfalt, grusväg, släta stigar, steniga stigar till bröt och backar. Helt omöjligt att ha "rätt" utväxling med andra ord
Ska man cykla fort på dom lätta delarna och pushbajka där det är jobbigt eller ska man veva sig runt i makligt tempo överallt? Jag väljer det senare isf...
Får gärna följa mina fula byxor. Det betyder dock inte att vi kommer dit vi ska.
Tänk på att frun ska medFår gärna följa mina fula byxor. Det betyder dock inte att vi kommer dit vi ska.![]()
Tänk på att du får en öl halvvägs.Men vaf..n, jag som "cyklar" i ca 20 km/h i trivselkadens+ på min och inte har en aning/knappt kört ss, ska jag få köra 12-delat eller måste jag avanmäla mig![]()
1/3e del och 2/3e delar in kommer det vara öl depåer pga längd och kupering på banan.Tänk på att du får en öl halvvägs.
Jag blir lite orolig. Har du sett en trailer från eventet?Tänk på att frun ska med![]()
Jag kommer och cyklar, med följer fru och Vizslor
Nu bestämmer inte jag ( fastän jag är den vise) men jag tror det löser sigBorde kunna få ihop det. Jag kör upp från Nynäshamn, oklart när, slaggar i bilen på plats. Oklart om det kommer med nån Vizsla men antagligen inte, han är inte lika uppfostrad som JLarssons på lokal.
Har ju en sån här som vi kör hunddrag med, den borde kvala som singlespeed eller?Ska Bosse eller Lasse vara med och cykla?
Ja, du verkar ha fullt upp på de lite större scenerna?Tjena!
Fan vad sugen jag är, men fan vad långt bort det är. Kan bli en väldigt sen anmälan för mig.
Klart du kommer upp! Kommer bli tidernas SSSMTjena!
Fan vad sugen jag är, men fan vad långt bort det är. Kan bli en väldigt sen anmälan för mig.
Det var ju lika långt för oss i Jädraås till Nybro 2016Tjena!
Tjena!
Tar du dig hit så har jag plats i bilen. Gotlandsbåten bara, en liten studs på Gotland och sen hit!
Gör jag så så har jag ju närmare än Umebon!
Men restiden blir nog ännu längre och Gotlands båten är ju allt annat än billig.
Går man aldrig av på Gotland kan man ju inte behöva betala fullpris!
Har givetvis funderat på detta men har ingen ss längre. Den gamla Konan är konverterad till 1x8 och rullar lite då och då på asfalt bara. Fick knäproblem med den plötsligt. Det är väl åldern som tar ut sin rätt och jag kan inte köra med för låg sadel. Ståcykling är inte aktuellt i mina trakter.Tjena!
Ska se om jag kan få med mig någon mer från mörka Småland så det inte blir så hiskeligt mycket soppa pengar. *Host* @iMats
projekt med fyra 13”-hjul istället…
Det vet du nog egentligen tror jag…Tjena!
Nu vill jag veta mer!!
Men när det gäller SSSM får jag väl försöka värva nån annan söderbo då..
Hinner nog inte få ihop mitt nästa SS bygge, annars hade du kunnat låna en av mig.
Det vet du nog egentligen tror jag…