Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl en av förorterna, precis som Värmland.Wtf, Gammelboning
Är det ännu fler hillbillys där?![]()
Det bor EN hillbilly där. Han heter Henrik.Wtf, Gammelboning
Är det ännu fler hillbillys där?![]()
Ja.. Eller gjorde du?!Jag angav fel datum ser jag.... :D
Vätskekontroller läste jag!”cykeljippon”, är det omskrivning för öl och sprit? För det nämndes ju inte annars…
Kommer du att ha FBK- tishan på dig så, självklartPlockar du upp mig med!![]()
Får du med dig @marr så lovar jag att tishan åker på![]()
Ser några grams lättningspotential runt vevpartiet i form av barr. ;)Vägde min SS Visa bilaga 740298
Ja sen måste man inte ha en bash i rostfritt tex :)Ser några grams lättningspotential runt vevpartiet i form av barr. ;)
Hmmm, @marr s framdäck läcker så det blir nog ingetTjena!
Om @marr tar sig till Ljungby så kan jag ta den omvägen och trycka ner honom i bilen. Finns dock viss risk att vi får åka nercabbat för jag är osäker på om två cyklar får plats i en Fiat 500 cab.Är ju lite svårt att sätta dom på taket.
Edit: Eller så googlar man och inser att det finns takräcken!!
Visa bilaga 739711
Oxå kan ni ta en tur till Gavlerinken så Manurhin2 får en skymt av SHL-pokalenHar en oöppnad flaska Apsås stående så du och @marr får helt enkelt komma upp lite tidigare så vi kan fixa däcket![]()
Ja det är obligatorisk närvaroJag har typ en paus från happy. Men jag skall vara med på det här.
Tuff å tuff, är man snål och köper färdigt så får kroppen(och akuten) ta smällenTjena!
Det är ju typ precis så jag tänkte mig, fast jag är inte tillräckligt tuff så jag måste nog ha frambroms. Sen blir det mycket mer dyrplast och modifieringar för att få så lågt vikt som det bara går.
Men framförallt så kommer det sitta en heeelt annan symbol på styrhuvudet..
Tjena!
Om @marr tar sig till Ljungby så kan jag ta den omvägen och trycka ner honom i bilen. Finns dock viss risk att vi får åka nercabbat för jag är osäker på om två cyklar får plats i en Fiat 500 cab.Är ju lite svårt att sätta dom på taket.
Edit: Eller så googlar man och inser att det finns takräcken!!
Visa bilaga 739711
Nu är jag inte inblandad i arrangemanget men det vore konstigt annars, man får ju tejpa mekaniska växlarÄr det tillåtet att köra AXS utan batteri utan att räknas som fuskare![]()
Jag har bestämt för mig att det redan gjorts. Om AXS är el-växlar, om inte så har jag ingen aning vad ni pratar om.Är det tillåtet att köra AXS utan batteri utan att räknas som fuskare![]()
Ja plocka bort batteriet funkar absolut.Jag har bestämt för mig att det redan gjorts. Om AXS är el-växlar, om inte så har jag ingen aning vad ni pratar om.
Apropå single speed i allmänhet, blir det Lingman Open i vår igen?
Fälg: https://www.justpedal.nl/en/detail/fbb7b0c674ff6ba5db4ba14c8abc42d0Det är riktigt dåliga utsikter för att hitta komponenter till en uppsättning 26+ hjul samt däck så här 2025 va?
Här fick man svar på tal riktigt fort
Jaså där ser man. De kan säkert bygga hela hjulen också? Det är ju så klart minnet av Jompers gröna 1x1 som delvis är frö till den här korkade idén. Men det måste väl du ha förståelse för?Lite grejer finns nog ändå på marknaden: https://www.bike24.com/p2373707.html osv
Såg även ett par rabbit hole-fälgar inne på urban bike wear!
Det har jag såklart, den var fin! Vad är det för clearance på en 1x1?Jaså där ser man. De kan säkert bygga hela hjulen också? Det är ju så klart minnet av Jompers gröna 1x1 som delvis är frö till den här korkade idén. Men det måste väl du ha förståelse för?
Blir ändå billigare med nya hjul än ny cykel? Skivbromsar eller fälg?Här fick man svar på tal riktigt fortDet blir ju så klart lite kostnader men idén landade igår kväll och har påmint sig flera gånger under dagen. Verkar vara det enda rätta för att köra Jädraås sssm fullt ut på min gamla 1x1. Annars är det ju helt ny single speed som är aktuellt..vilket också är frestande.