[ot] Fjollboll...
Grattis! Men är det ett storlag eller ett "storlag"...?Hurra!
1-0 redan mot storlaget från Ungern!
2-0![]()
![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Men är det ett storlag eller ett "storlag"...?Hurra!
1-0 redan mot storlaget från Ungern!
2-0![]()
![]()
Storlag som storlag!Grattis! Men är det ett storlag eller ett "storlag"...?
Nästa år, då jävlar.Sveriges Barcelona fixade 0-0 borta mot Rosenborg.
Bra gjort!![]()
Fast det var ju rätt bra med 0-0 borta ändå.Nästa år, då jävlar.
![]()
Mållöst mellan Hammarby och Rosenborg
Hammarby tog under torsdagskvällen första steget i den tredje kvalomgången till Conference League, då man gästade norska Rosenborg.www.dn.se
Japp! Än så länge.Hur går det för Sveriges Millwall mot FC Puskas Magyar United då, fortfarande 2-0?
Ja, det är verkligen en C-liga, om ens det. Om nån spelare mot förmodan blir halvbra försvinner de utomlands direkt, och kvar är återigen bara skrapet att titta på.Svensk forboll är
Så fruktansvärt dålig
Ja, ett mysterium. Folk är inte kloka.Kvoten inhemskt intresse genom kvalitet torde vara en av de större i Europa.
Synnerligen kloka tycker jag! Fotboll is da shit!!Ja, ett mysterium. Folk är inte kloka.
ExaktSynnerligen kloka tycker jag! Fotboll är shit!!
Hopp, det har ändå varit (ganska) roligt att "lära känna dig" men nu kommer du att bli permanent avstängd!Såhär ligger det till egentligen:
Först kommer Fotboll.
Sen kommer inget.
Sen kommer inget.
Sen kommer inget.
Sen kommer inget.
Sen kommer inget.
Sen kommer inget....
SEN kommer möjligen Rytmisk Sport Gymnastik och Hockey...
Jag vet att du skojar!Hopp, det har ändå varit (ganska) roligt att "lära känna dig" men nu kommer du att bli permanent avstängd!
Vänta bara till dess att nån moderator ser ditt inläggJag vet att du skojar!![]()
Jag skakar av rädsla...Vänta bara till dess att nån moderator ser ditt inlägg![]()
Smart.Jag skakar av rädsla...![]()
Är det mest överskattade sporter vi pratar om?Såhär ligger det till egentligen:
Först kommer Fotboll.
Sen kommer inget.
Sen kommer inget.
Sen kommer inget.
Sen kommer inget.
Sen kommer inget.
Sen kommer inget....
SEN kommer möjligen Rytmisk Sport Gymnastik och Hockey...
Fyndigt att herrlaget har "Mesta mästarna" och damlaget "Nästa mästarna" som slogan.MFF brudarna vinner igen.
Ska dom ta Guldet tillslut?
Ja, lite lagom kaxigt!Fyndigt att herrlaget har "Mesta mästarna" och damlaget "Nästa mästarna" som slogan.
Ja där är man verkligen kluven! Än så länge så har jag inte riktigt börjat tro på att Mjällby kan vinna Allsvenskan, så jag håller nog på dem. Fast oavgjort vore ju inte fel heller…På tal om MFF...
MFF-Mjällby idag, hur vill man egentligen att det ska gå där?![]()
Henrik Rydström anser att nöffnöff fortfarande är med i guldstriden.Herregud, Mjällby vann med 3-1 mot Malmö, i Malmö.![]()
Malmö är ju borta från guldstriden nu i alla fall. Snart dags att förlika sig med tanken på att MJÄLLBY kan vinna i år. Vad liknar det ens? Men de har väldigt snygga kläder med gula tröjor och svarta byxor, det måste man ge dem.![]()
Vad hjälper detJag noterar att det endast är ETT lag som har lyckats vinna mot Mjällby än så länge...
Man behöver ju inte vara en expert för att gissa vilket...
Näää, men ändå!Vad hjälper det
Svart å Gult är en otroligt fin kombination!Men de har väldigt snygga kläder med gula tröjor och svarta byxor, det måste man ge dem
Om man bortser fr Solna, ja. Med lite rött blir det förresten ännu bättre!Svart å Gult är en otroligt fin kombination!
hmmmm, RÖTT??? Då skulle det ju nästan påminna om Brynäs?Om man bortser fr Solna, ja. Med lite rött blir det förresten ännu bättre!