Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Löser det sig inte kan vi prata skjuts. Men det finns nog skojigare sällskap än jag och Mona. Hör av dig om det krisar. Jag tänkte ha cykeln i bilen men det går att sätta upp ett takräcke med två hållare.Iaf. på ämnet. Jag åker gärna med någon med bil från Stockholm. Jag har för avsikt att vara med på alla programpunkterna dvs. fredag-söndag i Jädraås. Har körkort(kan turas om), lättpackad cykel och bensinpengar på banken.
Du borde jobba lite på din egen bild av dig självMen det finns nog skojigare sällskap än jag och Mona.
Tänker väl mest att ha något cykeless att tjata med, är roligare än ett gift par.Du borde jobba lite på din egen bild av dig själv![]()
Vi har alsrig träffats men det är så jag lärt "känna" dig, trevlig och (över) social.Tänker väl mest att ha något cykeless att tjata med, är roligare än ett gift par.. Därmed inte sagt att det är misär i vår bil. Vi diskuterar dock inte hur högt man kan droppa, eller hur långt man cyklar på bakhjulet. Men annars hittar vi säkert något att snacka om. Jag är inte känd som den tysta typen.....
Oseriösa skulle påstå för många bärs, i verkligheten: mysmodeVarför blir bilderna på tvären helt plötsligt???
Du har nog kraftigt överskattat häståsen och västerhällan måste jag tyvärr svara på det. Men hill climb-kullen är tydligen något extra.
Filmen är kopplad till inlägg #187Du har nog kraftigt överskattat häståsen och västerhällan måste jag tyvärr svara på det. Men hill climb-kullen är tydligen något extra.
Kan ju till stor del varit din förtjänst också. @jomperHar delat bil med Hasse förr till SSSM och hade en synnerligen trevlig resa så det kan rekommenderas.
Å hon ba hö? Eller som man säger utanför 08-området, vad förvånad hon skulle bli.Vi kanske kan ta en bil då kan Mona och Polarbear åka i en annan:-)
Frääänt men, Mikal och Mikal är dom enäggstvillingar och hur har morsan isf kunnat hålla ordning på dom?Vi var 24 deltagare på SSSM14 vilket jag tycker var bra men redan nu 19 anmälda och jag vet 4 till som tänker vara med och det är några som försöker få ihop det så det luktar rekord![]()
Hahaha helt rätt det ska vara Tavve å inte en till MikalFrääänt men, Mikal och Mikal är dom enäggstvillingar och hur har morsan isf kunnat hålla ordning på dom?![]()
Verkar var kl 11-16 onsdag-söndag.Också, hur är Kjellas öppet den aktuella helgen?
Hur länge pågår nummerlappsutdelning på fredagen?
Om det siste mannen(kvinnan )faller och ingen hör det, gör det då något ljud?Tjena!
Som vanligt, tills siste man inte står.
Länge....Hur länge pågår nummerlappsutdelning på fredagen?
Har nog fortfarande inte festat ordentligt sen kebaben i Nybro. Legendariskt ställe med både belgisk öl och desperata damer vid stängning!
Finns det ingen "lokal" Dag Finn?Kommer Dag Finn ha konsert för cirka tre personer?
Finns det ingen "lokal" Dag Finn?
Kanske John Lindberg?
Kanske är rätt ok för Polarbear att åka med mig och frugan. Vi håller i alla fall inte på med sånt där.
Vad består en kvartett av @onegear?Finns ju en lokal trummis som kanske kan platsa? :-)
Tre musiker och en trummis.Vad består en kvartett av @onegear?
John Lindberg Trio?Tre musiker och en trummis.