[Kalender] SSSM 2025 i Jädraås

Det börjar bli dags att leta fram min Kona Unit, kolla upp vilka verktyg som passar och måste med. Utöver det, korta in reservkedjor och lås. Hinner jag skall jag cykla lite också. 😀. Att komma sist är ingen big deal, men att vara jättetrött är tråkigt. Börjar bli ett gäng nu. Funderar man på om detta är kul, är rekommendationen att prova. Det är kul. Framförallt kul människor som bjuder på sig själva.

Iaf. på ämnet. Jag åker gärna med någon med bil från Stockholm. Jag har för avsikt att vara med på alla programpunkterna dvs. fredag-söndag i Jädraås. Har körkort(kan turas om), lättpackad cykel och bensinpengar på banken.
Löser det sig inte kan vi prata skjuts. Men det finns nog skojigare sällskap än jag och Mona. Hör av dig om det krisar. Jag tänkte ha cykeln i bilen men det går att sätta upp ett takräcke med två hållare.

Du borde jobba lite på din egen bild av dig själv 😍
Tänker väl mest att ha något cykeless att tjata med, är roligare än ett gift par. 😀. Därmed inte sagt att det är misär i vår bil. Vi diskuterar dock inte hur högt man kan droppa, eller hur långt man cyklar på bakhjulet. Men annars hittar vi säkert något att snacka om. Jag är inte känd som den tysta typen.....

Tänker väl mest att ha något cykeless att tjata med, är roligare än ett gift par. 😀. Därmed inte sagt att det är misär i vår bil. Vi diskuterar dock inte hur högt man kan droppa, eller hur långt man cyklar på bakhjulet. Men annars hittar vi säkert något att snacka om. Jag är inte känd som den tysta typen.....
Vi har alsrig träffats men det är så jag lärt "känna" dig, trevlig och (över) social.
Prata lite Vott med @Polarbear så blir vi 3 nästa gång 😍

Screenshot_20250816_165534_Instagram.webp

Hur ser det ut med boenden på bygden nu? Eftersom jag sa till Costa Ricas representant i juli så är jag inte tvärsäker på att han bokat ännu.
Också, hur är Kjellas öppet den aktuella helgen?

11-16 är kökets öppettider butiken har öppet nån timme till. Har inte hört att herrgårn' är fullbokad och airb n b finns.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp