42Hz
Aktiv medlem
[Kalender] SSSM 2025 i Jädraås
Känns inte helt rättvist, vi behöver fler svennar!Det verkar som att Juha inte får med sig några fler finländare så det blir alla mot en i Finnkampen...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Känns inte helt rättvist, vi behöver fler svennar!Det verkar som att Juha inte får med sig några fler finländare så det blir alla mot en i Finnkampen...
Bara att du anmäler dig 42Hz! Ryktet säger att det är en Ludvikabo som ska köra så det finns skjuts och därmed inga giltiga skäl till att inte komma och slå finnen.Känns inte helt rättvist, vi behöver fler svennar!![]()
100%Känns inte helt rättvist, vi behöver fler svennar!![]()
Vem är det där? Jag vill inte ha massa grogghaggor rännandes här nästa helg.Styrelsemöte
Visa bilaga 794520
Ooh dom där kunde ju jag varit intresserad av till min nordestTar med typ nya hjul med ifall nån vill köpa 27,5 + 44 mm utvändigt
BoostVisa bilaga 794579Visa bilaga 794580Visa bilaga 794581Visa bilaga 794582
2000 pix med hg body 180/160 Center lock skivor och väldigt fina 3" däck![]()
Kunde som i kan nu eller som förr i tidenOoh dom där kunde ju jag varit intresserad av till min nordest![]()
Kunde som i kan nu eller som förr i tiden![]()
Ja men då så. Jag tar med deJa som i nu
Tyvärr är jag inte med och kör blev för jävla långt att åka..Ja men då så. Jag tar med de![]()
Aha lite problem då....Tyvärr är jag inte med och kör blev för jävla långt att åka..![]()
Åt oss ja, kanskeEftersom jag och @Manurhin2 kommer på lördag så borde det räcka![]()
Eftersom det även blivit en salutråd:
Kan tänka mig att skiljas från denna skönhet på fredag em mot stor säck guld.
Cube LTD 21" m hisspinne och stel gaffel.
Visa bilaga 794926
Nice, då vet vi att du kommerTjena!
Skulle kunna tänka mig att köpa den...
....enbart för att sätta en Brynäslogga som headbadge.![]()
Fasen det verkar bli en spontan yardsale till helgen också...
Hursomhelst! SM veckan är igång och jag vill påminna om att boka ert boende omgående om ni inte gjort det. Stugorna på Jaikvalllen är fullbokade och annexet på herrgården är fullt men fina rum på själva herrgården finns tydligen kvar. Ring eller maila Jädraås herrgård för boende då onlinebokningen har varit nedstängd så ägarna skulle ha koll ordentligt på hur många som bokar.
Kom igen @42Hz Och @Kneecap anmäl er nu!!! Vi vet att ni vill vara med![]()
Ja förutom husbilsplatser på Jaikvallen så kan man stå vid hyttan som är centrum för lördagens aktiviteter. Vill du stå på Jaikvallen så kan du ringa Eva Lööke 0706748621.Jag har mitt boende med mig, räknar med att man kan parkera någonstans nära race central.
Kommer sladda in rätt tidigt på fredag tror jag så vi kanske kan haka på!Är det nån som tänkt cykla på fredag dagtid???
www.bikinggastrikland.se
www.bikinggastrikland.se
Om allt är i fas och jag inte har upp över öronen med förberedelser så kanske jag kan guida en stund.Jag å Janne borde komma fram ca 12! Men det verkar inte finnas nån guide....
funkar SS eller ska vi packa med endurocyklar??? å klart du hinner ;)Om allt är i fas och jag inte har upp över öronen med förberedelser så kanske jag kan guida en stund.
Men som Polarbear säger, testa gärna spåren på Västerhällan i Järbo där toppen på kullen bjuder till lek på berghällar och annat kul.
Nice! Är det ss hoj som gäller?Nu finns det en möjlighet att bli hämtad i Jädraås vid 12.30 tiden och få skjuts ner till Järbo för att där kolla in Västerhällan och sen cykla Fäbodleden och andra stigar upp till Jädraås igen. Tar några timmar. Det är Jerlan som kan skjutsa och guida och packar ni varsamt får ni med 4 hojar med cyklister
När går det att handla frukostbrödet då?Jädraås surdegsbageri bakar imorgon mellan 12 - 16 för er som vill handla frukostbröd. Bagarn kommer vara med på nummerlappsutdelningen så om ni är missnöjda kan ni reklamera då.
JappNice! Är det ss hoj som gäller?