Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Smakade en idag
Jag har bestämt mig för att om det är något från USA som jag verkligen vill ha så kollar jag upp bryggeriet och dess ägare. "Bryggeriet donerar 1/6 av intäkterna till sin välgörenhetsstiftelse och grundaren har varit distriktsordförande i demokratiska partiet" (autentiskt exempel) tyckte jag var OK.
"Ungespundet" innebär väl mindre kolsyra?Ännu en avslagen öl tyvärr..Visa bilaga 801286
SÅ bra är inte min tyska."Ungespundet" innebär väl mindre kolsyra?
Ok, vad jag förstått skall den vara så, blev också förvånad, gott var det i alla fall. :)"Ungespundet" innebär väl mindre kolsyra?
Ja, tyckte den var riktigt trevlig. Tysk smak men brittisk munkänsla.Ok, vad jag förstått skall den vara så, blev också förvånad, gott var det i alla fall. :)
Kollade senast igår kväll och då fanns det.Var det bara en önskedröm eller såg jag inte Rochefort 10 i dagens släpp för ett tag sedan?!? Nu ingenting!
Knepigt, gått upp i rök, kommer inte ens upp vid sökning!Kollade senast igår kväll och då fanns det.
Jo, det har ju hänt förr, håller tummarna det blir så.Det händer då och då att öl stryks strax innan säljstart men de brukar dyka upp igen inom någon vecka. Jag antar att det handlar om försenad leverans från importören.
Fanns på tillfälligt hyllan igår på min lokala statliga utskänkning butikVar det bara en önskedröm eller såg jag inte Rochefort 10 i dagens släpp för ett tag sedan?!? Nu ingenting!
Gått och längtat i åratal. Bevakat släppet idag under veckor. Fick hänga på låset med hårdingarna.Kom hem med 10. Nu är de 9. Så mycket bättre blir det inte. Sitter fortfarande och smakar på första klunkens eftersmaker.Visa bilaga 801635
Tar 07:an idag (2023). Väldigt lik i smaken, lite sötare bara. Denna flaska har legat två år.Innis & Gunn Vanishing point 06 (2022). Doftar lite bränt, lite sött. Bittert, lätt syrligt. Lite tunt. Hade väntat mig mer sötma med tanke på bryggeriets stil. Helt OK men ingen favorit. Jag vet inte hur ölet smakade färskt, jag hade bara en flaska och den har legat tre år.Visa bilaga 799350
Skumt.. Såg inga i butiken men snackade med en anställd utanför kassan, och när jag frågade hur det var med honom så halade han fram en R10 ur en kartong han hade med sig...
Tur man har en private stash, försvann från släppet idag!
Vaddå, kom du inte hem med lådan?Skumt.. Såg inga i butiken men snackade med en anställd utanför kassan, och när jag frågade hur det var med honom så halade han fram en R10 ur en kartong han hade med sig...