Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilka belägg? Jag ser inga belägg på bilden.
Intressant gaffel, vad är det för cykel?Morgon runda.
Visa bilaga 802191
Det är en serious 10? Tror jag allt (cross Pro Series) , gaffeln är orginal och tar upp till 58mm däck och ramen 55mm.Intressant gaffel, vad är det för cykel?
Vad använder du för koppel lösning till hund?Har smärtsamt lite tid för både cyklingen och hunden just nu men idag kom både jag och mallenutten ut i snorhala skogen tillsammans.Visa bilaga 802065
Har ett "hel-bungee" från dc zero fastsatt i ett hästtillbehör (som jag hittat i min samling). Inte helt optimalt (pga metall mot metall) men fungerar för tillfället. Syns ok på denna bild...Vad använder du för koppel lösning till hund?
Knivsta? Det är inte Sigtuna?
Ut i spenaten?Vart är vi påväg?
Visa bilaga 802638
Det måste jag ju kolla in, tar alltid närmsta stigen från gropen till parkeringenNej, NÖ om Knivsta. Jag hade inte tid idag att nå Sigtunas MTB arena.
Käpprätt åt…….paradiset!Vart är vi påväg?
Visa bilaga 802638
Kom du upp?Orkade inte byta hjulparet efter senaste grusturen....Älskade min lättja vid asfaltstransporten, men den känslan avtog rätt snabbt när skogen omfamnade mig i sin fuktiga barm...Peyote fram/bak blev spännande kan man säga.
Visa bilaga 802742
Hoho, inte direkt. Tycker den kan vara lurig i torrt ibland till och medKom du upp?![]()
Precis, och ofta(st) är det ju lera längst ner, går inte att ta fart + smörjer däcken innan rötterna :-)Hoho, inte direkt. Tycker den kan vara lurig i torrt ibland till och med
Ja verkligen. På bilden ser det ju ut som att det knappt lutar. Var det du/ni som var ute idag? Körde förbi några som tog en paus.Precis, och ofta(st) är det ju lera längst ner, går inte att ta fart + smörjer däcken innan rötterna :-)
(Tydlig ”GoPro-effekt” på bilden, bra mkt brantare i verkligheten…)
Nä, inte idag, hoppas på en tur i grådasset i morrn :-)Ja verkligen. På bilden ser det ju ut som att det knappt lutar. Var det du/ni som var ute idag? Körde förbi några som tog en paus.