Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag beställde också 1/11. 3/11 dök den upp som registrerad i PostNord-appen och efter lite stillestånd så levererades den till box 8 nov.Hur länge fick ni som fått er vänta? Jag beställde min för över en vecka sen (1/11) Fick orderbekräftelse direkt. Men ingen notis om att den är skickad än. Segt…
Fast jag tycker de håller väl som vanliga kläder, ovanligt bra.@Batavus du missar poängen - alla du länkat till är typiska "funktionsjackor". Här handlar det om plagg som har cykelfunktion men för den oinvigde kan passera som "vanliga" kläder.
Inget nytt från North Lane Senders sen paketet blev tillagt hos Postnord den 7/11 :(
@JojjeM verkar ha haft en "lucky day".
Jag fick svar från supporten nu. Harrington 2 jackan i stl M är restad och förväntas komma in i lager den 23/11.
Antar att ni i tråden som beställde innan mig tömde lagret![]()
Beror på avstånd. Själv har jag hela 4km till jobbet. Så knappast läge att hoppa i trikåerna då. Jeans och en casual jacka är perfekt för en så kort pendling.Själv har jag slutat cykla i jeans, för det är för många nackdelar.
- Jacka cyklar jag däremot gärna i!
https://www.craftsportswear.com/sv/adv-bike-ride-hydro-jacket-m-men-rift-1911743-664000 den här då?
Samtidigt så är ju täta jackor ofta "döden". Pendlar inte mer än 11km och värmen dödar ju en före blötan. Svår sport!
Hur är dina mått? Längd och vikt tex.Råkade också slå till på en Vulpine Harrington Rain på halva priset. Plockade upp den i helgen och väldigt i valet och kvalet om jag ska behålla eller byta upp en storlek. Beställde en medium. Snygg och funkar just så pass, men är tightare än väntat och snudd på kort i ärmar (ja, jag har långa armar). Samtidigt vill jag ju inte att den ska se ut som ett tält :).
Lite förvånad eftersom jag rätt ofta har small, exempelvis på TNF Nimble som @moros nämnde tidigare i tråden. Har också en Endura Commuter i medium. Den är nästan onödigt rymlig och har bättre längd på ärmar.
Hur tycker ni andra att den träffat i storlek?
Visa bilaga 803026
72 kg, 187 lång, med långa armar och ben. Typ 97 cm bröstmått. Kommer ofta undan med small på överdelar om ärmlängden räcker till. Ibland medium. Ytterst sällan jag överväger large.Hur är dina mått? Längd och vikt tex.
Fick min idag (Vulpine, Harrington 2)+1
Ligger i överkant på S så det blev en M. Kan återkomma med utvärdering när den kommit.