diskussioner och ton

diskussioner och ton
Helt OnT var det för några dagar sen en artikel i en (mest seriösa) nederländska tidning om Hitler och micropenis. Har svenska pressen missat det? Det verkar finnas implikationer för hans fysiska och mentala hälsa. Men jag vågade inte klicka på artikeln ...

diskussioner och ton
diskussioner och ton
Är det inte dags att komma med något nytt ? Någon kul AI-bild eller så ? Hitler och LandRovermannen känns lite gammalt.

Tyvärr, det går inte.
1763502154551.webp

Bilagor

• 1763502120285.webp
    1763502120285.webp
    98.3 KB · Besök: 32
diskussioner och ton
Helt OnT var det för några dagar sen en artikel i en (mest seriösa) nederländska tidning om Hitler och micropenis. Har svenska pressen missat det? Det verkar finnas implikationer för hans fysiska och mentala hälsa. Men jag vågade inte klicka på artikeln ...
såg en artikel någonstans om detta, och hans syndrom ökar risken för att testiklar inte tar sig ner i pungen som planerat.

som verklighetsbakgrund (?) till den här gamla sången....
.

diskussioner och ton
Omni lyfte det.

diskussioner och ton
Omni lyfte det.

Pungkulan var allmän känt. Jag tog en för laget och läste nederländska artikeln (halv). Det är en nyanserad artikel och nederländska forskare som intervjuades betvivlar hypotes av Kallmann-syndromet som presenteras i artikeln i Times.

diskussioner och ton
Pungkulan var allmän känt. Jag tog en för laget och läste nederländska artikeln (halv). Det är en nyanserad artikel och nederländska forskare som intervjuades betvivlar hypotes av Kallmann-syndromet som presenteras i artikeln i Times.
Du menar att syndromet som ger mikropenis på riktigt heter ”kall man-syndromet”?

Tillbaka
Topp