hanek082
Aktiv medlem
[OT, Bildgåtatråden del 3] Var är bilden tagen? [Regler i 1:a inlägget]
Passande bild för marabou och mondolez, ser precis ut som gamla sovjet...Kom också att tänka på gamla Marabou i Upplands Väsby, men det ser inte heller rätt ut.
Visa bilaga 808260
