Nya hjul

Johan-88

Medlem
Nya hjul
Har en Trek fuel ex 8 gen 6 söker en uppsättning hjul till för dubb / sommar däcke. Det kommer inte vara hjulen jag använder som första val så inget jätte dyrt men endå okej. Tubeless
Hjul fram
29”
110mm bredd (Boost)
6-bult skivinfästning

Hjul bak
29”
Microsplinebody (för shimanokassett)
6-bult skivinfästning
148mm (Boost)

Någon som har bättre begagnad eller tipps på några prisvärda gärna med kasset och bromsskivor men utan däck.

Nya hjul
Har en Trek fuel ex 8 gen 6 söker en uppsättning hjul till för dubb / sommar däcke. Det kommer inte vara hjulen jag använder som första val så inget jätte dyrt men endå okej. Tubeless
Hjul fram
29”
110mm bredd (Boost)
6-bult skivinfästning

Hjul bak
29”
Microsplinebody (för shimanokassett)
6-bult skivinfästning
148mm (Boost)

Någon som har bättre begagnad eller tipps på några prisvärda gärna med kasset och bromsskivor men utan däck.

2 sidor ~ 40 annonser på 29" boost HG

Nya hjul
Nya hjul
Jag läste lite mellan raderna och uppfattade att budgeten räknades i ett par hundralappar, men det kanske bara var jag 🙂
Men vill man lägga ett par tusen istället (buy once, cry once) så skulle jag hellre välja ett par DT från 1700-serien som är svetsade och med 350naven. De brukar väl kosta

Jag läste lite mellan raderna och uppfattade att budgeten räknades i ett par hundralappar, men det kanske bara var jag 🙂
Men vill man lägga ett par tusen istället (buy once, cry once) så skulle jag hellre välja ett par DT från 1700-serien som är svetsade och med 350naven. De brukar väl kosta 5-6tusen i vanliga fall.
Tänkte runt 5000.

Tillbaka
Topp