Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I Schweiz uttalas ”ie” med ett diftong-ljud, d.v.s. både i:et och e:et hörs. I Tyskland säger man ”Ribli”.Sen undrar jag, uttalas verkligen Riebli som "Rebli"? Borde det inte vara mer något i stil med Ribli?
Ok, men som kommentatorerna sa, utan något i-ljud över huvud taget för ie:et är i alla fall galet?!I Schweiz uttalas ”ie” med ett diftong-ljud, d.v.s. både i:et och e:et hörs. I Tyskland säger man ”Ribli”.
//JJ
Har de lånat UCI:s TT-producenter?På temat gnällande så är det tusan mig helt otroligt att FIS inte fattar att om de vill undvika att totalt mörda längdskidsporten måste de skaffa sig bra producenter. Produktionen idag var inte bra.
Ah, jag tror du är något på spåren.Har de lånat UCI:s TT-producenter?
För att imorgon åka 5km...Tour de Ski skulle väl vara skidåkarnas motsvarighet till Tour de France. Skillnaden är att skidåkarna kör en vecka och på den tiden har två vilodagar. Fjolligt!
För att imorgon åka 5km...
Ha, cyklar tom jag på en dagTdS är väl ca 65km totalt på en vecka. Väldigt fjolligt !
Gissar dock att avslutningsbacken är lite tung att komma uppför på cykel. I synnerhet på snön.Ha, cyklar tom jag på en dag![]()
![]()
Vi cyklister är smartare än så,Gissar dock att avslutningsbacken är lite tung att komma uppför på cykel. I synnerhet på snön.
Dessutom har du maxtider på de olika etapperna att förhålla dig till så det är inte helt givet att du får åka alla etapper.
"Vi cyklister"? Blanda inte in mig i utförsgalenskaper! Jag går hellre uppför med cykel än försöker mig på att cykla utför.Vi cyklister är smartare än så,
vi tar ju liften upp och åker ner i sådana backar![]()
Skulle inte ens få tanken att åka upp med lift för att åka utför, men det är en hemlis, så den delar vi inte med någon"Vi cyklister"? Blanda inte in mig i utförsgalenskaper! Jag går hellre uppför med cykel än försöker mig på att cykla utför.
F.ö. kommer du garanterat att bli diskad om du åker banan åt fel håll.
www.langrenn.com
Ja, se norrbaggar. Bränna kyrkor och dass. Är detta också förknippat med black metall?Dassbränneri?
![]()
Det brenner på dass for Simen Hegstad Krüger - Langrenn.com
– Har ikke lagt inn noen søknad i det hele tatt. Nå er det bare halmstrå igjen for mesterskapsgrossisten hvis OL-drømmen skal reddes.www.langrenn.com
Världsklass!I tidtagningen på webben står alla som ”started”….