Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Saknas det "stycken" eller "tum" efter siffrorna?Söker 26 däck gärna mönster som passar till asfalt och grus lättare stig.
Tum :)Saknas det "stycken" eller "tum" efter siffrorna?
Jag glömde en smiley...
Men du verkar ha en kul lördag på internet ändå :)Jag glömde en smiley...
Jag har en Serious-ram du kan få kika på; jag återkommer.Ute efter en 27,5" hardtailram att bygga bikepackingrigg av. Någon som har? Byter gärna mot min Cube Stereo-ram!
Visa bilaga 833477
Jag har en Cube Reaction GTC Race i storlek 18"/Medium, från 2016 så den har ett par år på nacken, men är i utmärkt bruksskick. Kolfiber dock, så det passar kanske lite sämre för bikepacking.......Ute efter en 27,5" hardtailram att bygga bikepackingrigg av. Någon som har? Byter gärna mot min Cube Stereo-ram!
Visa bilaga 833477
Promenera direkt till Miyatatråden utan att passera gå.”We got Miyata Triple Cross at home”
Min kompis vill kolla om det finns intresse för en sliten 90-talshybrid i Tangerör innan den får en enkel resa till tippen. 700c och ganska stor ram. Avhämtning i Spånga, messa så förmedlar jag kontakt.
Ska den ha ett steg eller vara helt plan? Jag kan svarva en åt dig.Jag behöver en 5mm spacer till min styrstam. ca 36mm i diameter. Topcapen är 35,6 så en spacer för 1-1/4" borde funka fint. Jag skall ha den ovanför styrstammen.
Är det någon som har en sådan över? Spacer för 1-1/8" fungerar tyvärr inte.
Visa bilaga 833610
Oj, det vore ju fantastiskt! Det finns en liten kant på undersida topcapen men helt plan borde fungera fint. Jag skall se vilken innerdiameter jag behöver.Ska den ha ett steg eller vara helt plan? Jag kan svarva en åt dig.
Edit:
Visa bilaga 833623Visa bilaga 833624
Lugnt! Det är snabbt ordnat. Om den behöver skickas kan du ju köpa ett digitalt frimärke och skicka koden till mig. Så lägger jag den på lådan. Jag bor i Stockholm.Oj, det vore ju fantastiskt! Det finns en liten kant på undersida topcapen men helt plan borde fungera fint. Jag skall se vilken innerdiameter jag behöver.
Jag bor i Göteborg så vi får nog anlita postnord för detta. Tack så här långt! Jag hör av mig via PM med exakta mått.Lugnt! Det är snabbt ordnat. Om den behöver skickas kan du ju köpa ett digitalt frimärke och skicka koden till mig. Så lägger jag den på lådan. Jag bor i Stockholm.
Mät diametern på kanten på topcapen så kan jag matcha den innerdiametern, då styr den mot den.
Inte riktigt det jag är ute efter. Men tack!Jag har en Cube Reaction GTC Race i storlek 18"/Medium, från 2016 så den har ett par år på nacken, men är i utmärkt bruksskick. Kolfiber dock, så det passar kanske lite sämre för bikepacking.......
Jag behöver en 5mm spacer till min styrstam. ca 36mm i diameter. Topcapen är 35,6 så en spacer för 1-1/4" borde funka fint. Jag skall ha den ovanför styrstammen.
Är det någon som har en sådan över? Spacer för 1-1/8" fungerar tyvärr inte.
Visa bilaga 833610
Det förstår jag. Det är en Specialized Comp Multi-styrstam. Man kan finjustera vinkeln på den mha medföljande shims. Min styrstam är 12 grader med neutral shim men kan bli +-2 eller +-4 grader med andra shims.Tjena!
Ska du ha spacern utanför topcapen? Är inte riktigt med på vad som menas.
Det förstår jag. Det är en Specialized Comp Multi-styrstam. Man kan finjustera vinkeln på den mha medföljande shims. Min styrstam är 12 grader med neutral shim men kan bli +-2 eller +-4 grader med andra shims.
Stammen på styrstammen får en annan vinkel än gaffelröret så det går inte att ha några större mängder spacers ovanför styrstammen. Och topcapen är större än vanligt för att kunna ta upp de olika vinklarna.
Visa bilaga 833676
Här har jag shim för -4 grader. +4 grader om jag skulle vända på shimset.
Smart styrstam när man vill kunna finjustera vinkeln eller bara prova ut vad man vill köra med. Den ser ut, och känns som en vanlig styrstam.