Jag vill låna verktyg-tråden...
Inte så värst :-) vill gärna rulla i aprilHur bråttom är det?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte så värst :-) vill gärna rulla i aprilHur bråttom är det?
Undrar vad man ska ha för cykel om den ska tåla sådana moment.Någon som behöver låna jobbets nya momentnyckel? Den maxar på 800 Nm.
Visa bilaga 837285
Vad som helst i kolfiber.Undrar vad man ska ha för cykel om den ska tåla sådana moment.
Du är inte möjligen handlare i trasiga kolfibersaker? Rätt säker på att de inte har sån stor säkerhetsmarginal på t.ex. kolfiberstyren.Vad som helst i kolfiber.
Fan. Ja behövde 900....Någon som behöver låna jobbets nya momentnyckel? Den maxar på 800 Nm.
Visa bilaga 837285
Fixar jag lätt!Fan. Ja behövde 900....
Perfekt vid avmontering av DUB-vevar.Undrar vad man ska ha för cykel om den ska tåla sådana moment.
Ingen aning om vad det är så jag gissar att jag inte har några sådana.Perfekt vid avmontering av DUB-vevar.
Behöver man momentnyckel till AVmontering?Perfekt vid avmontering av DUB-vevar.
Nej så klart, behövs bara ordentlig hävarm. Avmontering eftersom det är det enda som är aktuellt för DUBBehöver man momentnyckel till AVmontering?
Problemet brukar inte vara lång hävarm utan hur man ska få styr på ramen som ska utsättas för de stora krafterna utan att skadas. IMHE.Perfekt vid avmontering av DUB-vevar.
Problemet brukar inte vara lång hävarm utan hur man ska få styr på ramen som ska utsättas för de stora krafterna utan att skadas. IMHE.
Me ett fastärgat vevlager kan kräva betydligt mera kraft än så. Att spänna upp ramen i ett mekställ räcker inte nödvändigtvis som mothåll.54 Nm är mycket mindre än vad en vevarm utsätts för när man ståtrampar.
Fastärgade vevlager är nog bland det sämsta som har hänt cykelvärlden. Fast det är en ganska skön känsla när man börjar få lös vevlagret.Me ett fastärgat vevlager kan kräva betydligt mera kraft än så. Att spänna upp ramen i ett mekställ räcker inte nödvändigtvis som mothåll.![]()
Me ett fastärgat vevlager kan kräva betydligt mera kraft än så. Att spänna upp ramen i ett mekställ räcker inte nödvändigtvis som mothåll.![]()
Inlägg #767 ff.Det var DUB vevarmen verktyget var tänkt till.
Vid vevlager är det oberoende av typ av vevparti.