Röd pickup som sotar cyklister
Har dykt upp klipp på instagram där en röd pickup med ett, tja överdrivet stort, avgasrör blåser ut kolsvarta avgaser på cyklister. Han verkar härja runt på södra sidan av sthlm. Någon här som råkat ut för han?
Känns knappast lagligt. Men vad går det att anmäla han för om man råkar ut för han? Kom upp ett klipp igår när hsn sotade ner en större klunga samt även någon på rullskidor så han verkar njuta av att göra livet surt för andra.
Känns knappast lagligt. Men vad går det att anmäla han för om man råkar ut för han? Kom upp ett klipp igår när hsn sotade ner en större klunga samt även någon på rullskidor så han verkar njuta av att göra livet surt för andra.



