Röd pickup som sotar cyklister

BMF

Aktiv medlem
Röd pickup som sotar cyklister
Har dykt upp klipp på instagram där en röd pickup med ett, tja överdrivet stort, avgasrör blåser ut kolsvarta avgaser på cyklister. Han verkar härja runt på södra sidan av sthlm. Någon här som råkat ut för han?
Känns knappast lagligt. Men vad går det att anmäla han för om man råkar ut för han? Kom upp ett klipp igår när hsn sotade ner en större klunga samt även någon på rullskidor så han verkar njuta av att göra livet surt för andra.
 
Röd pickup som sotar cyklister
Har dykt upp klipp på instagram där en röd pickup med ett, tja överdrivet stort, avgasrör blåser ut kolsvarta avgaser på cyklister. Han verkar härja runt på södra sidan av sthlm. Någon här som råkat ut för han?
Känns knappast lagligt. Men vad går det att anmäla han för om man råkar ut för han? Kom upp ett klipp igår när hsn sotade ner en större klunga samt även någon på rullskidor så han verkar njuta av att göra livet surt för andra.
Ofredande kanske?

Ett alternativ är att kolla regplåten och en sen kväll dra och hälla i lite AdBlue i tanken. Då blir det ingen coal rolling på ett tag.
 
Röd pickup som sotar cyklister
Vet vart personen hör hemma. Han har fler onödiga "leksaker" så antingen är något nytt eller samma bil ute och rullar innom en dag eller två tyvärr
 
Röd pickup som sotar cyklister
Är det en grej med att "sota"?

Jag såg en volvo EPA där avgasröret stack upp ur motorhuven som på en traktor. Föraren varvade på då och då och skapade svarta moln. De var dock inte riktade mot någon, var väl bara "coolt", och troligen olagligt ur ett föroreningsperspektiv.
 
Röd pickup som sotar cyklister
Är det en grej med att "sota"?

Jag såg en volvo EPA där avgasröret stack upp ur motorhuven som på en traktor. Föraren varvade på då och då och skapade svarta moln. De var dock inte riktade mot någon, var väl bara "coolt", och troligen olagligt ur ett föroreningsperspektiv.
Ja det har länge varit en cool grej som kommit hit från USA precis som mycket annat "miljöbovigt"... 😕

 
Röd pickup som sotar cyklister
Alltså man får ju int bete sig hur som helst , den i bilen är säkert ett f*tto som int ens når sina fötter eller ett m*iffo . Kontakta polisen om.en blir utsatt för sådant , det kan handla om att sätta stop för en psykopat å de ska int finnas i samhället .
 
Tillbaka
Topp