slice me nice
Aktiv medlem
[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden
Royal Otis är inte så dumma de heller.Lite motvilligt, med flickvän och andra…..
Men vem vet, Grohl kanske bryter benet?
Visa bilaga 835506
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Royal Otis är inte så dumma de heller.Lite motvilligt, med flickvän och andra…..
Men vem vet, Grohl kanske bryter benet?
Visa bilaga 835506
Jag har sett dem en enda gång live, på Where The Action is nån gång i slutet av 00-talet. Då hade bl a Dinosaur Jr., The Hives, Sahara Hotnights, Hellacopters och QOTSA (jag vet, galen lineup) spelat tidigare under dagen och lagt ribban rätt högt. Inga problem för FF att underhållningsmässigt toppa samtliga artister den dagen, kanske undantaget The Hives.Jag ska dit med dottern, ska bli skitkul!
Det är ju ändå ett liveband av rang med många hits, jag gillar inte allt. Men det blir en kul kväll och uppleve! #musikärbästlive
Staketet?Första förbandet är svinbra.
Visa bilaga 835592
Tack för tipset, bra band!Royal Otis är inte så dumma de heller.
Jag och sonen ska dit med!Anthrax på grönan ikväll, moshning på er!
JaÄr det för tidigt att skryta om att man ska se System of a Down på måndag?
Favorit i repris. Jag och sonen ska dit med!Ikväll är det the warning på grönan!
Var de bra? Har länge velat se dem men det har inte passat när de spelat i närhetIkväll är det the warning på grönan!
De var riktigt bra. Otroligt proffsiga och kul att se som live-band.Var de bra? Har länge velat se dem men det har inte passat när de spelat i närhet
Plussettar.De var riktigt bra. Otroligt proffsiga och kul att se som live-band.
Samma här! Sett fram emot det sedan oktober. Sambons julklapp från mig efter att ha ”missat” Ozzy Osbournes sista spelning.. ska bli riktigt kul!System of a Down!
Queens of the stone age ska bli kul också.
Me three!Samma här! Sett fram emot det sedan oktober. Sambons julklapp från mig efter att ha ”missat” Ozzy Osbournes sista spelning.. ska bli riktigt kul!
Det är nu ca 25 år sedan man varvade Toxicity och Songs for the Deaf på förfesternaSystem of a Down!
Queens of the stone age ska bli kul också.
De var ju tonårsidoler för att de gav miserabla (inbillat eller inte) tonåringar en röst. Mike var dessutom en av de första i branschen att öppet prata om mental ohälsa bland män, såklart med Institutionalized men även låtar som War Inside My Head, Lost Again, Nobody Hears, Alone m fl. För detta kan man gott unna dem sin närvaro om man håller till i krokarna.suicidal tendencies spelar på liseberg imorgon. Så tveksam. Tonårsidoler men jag kollade på ett youtubeklipp och det kändes lite som att bästföredatum passerat…
Nu håller du käften. Det kan omöjligt vara mer än 5-6 år sedan.Det är nu ca 25 år sedan man varvade Toxicity och Songs for the Deaf på förfesterna![]()