Bullitt Cargo Bike (en tråd om)

Bakdäcket håller på att smälla. En rejäl reva i sidoväggen som jag lappat. Vad ska jag köpa nu? Vill ha 50mm och ganska lättrullat. Schwalbe supreme som sitter på nu tillverkas tydligen inte längre!!! Funtar på Conti contact speed. Schwalbe har bara Kojak som jag tror blir för riskabelt och en massa tråkiga marathonvarianter.

Nu kör jag ingen Billigt men jag bytte från Marathon Supreme till Marathon Almotion på min vinterpedlare och är mycket nöjd. Verkar rulla lika lätt men har klart bättre grepp. Och jag har aldrig fått en punka.

Bakdäcket håller på att smälla. En rejäl reva i sidoväggen som jag lappat. Vad ska jag köpa nu? Vill ha 50mm och ganska lättrullat. Schwalbe supreme som sitter på nu tillverkas tydligen inte längre!!! Funtar på Conti contact speed. Schwalbe har bara Kojak som jag tror blir för riskabelt och en massa tråkiga marathonvarianter.

Varför inte Kodiak? Bulliten har iallafall tidigare sålts med Kodiak monterade från fabrik.

Jag körde Conti contact Urban i 50mm på min, finns nog bild tidigare i tråden. Tyckte de var trevliga och lättrullade.

Tillbaka
Topp