Vilken cykelhållare behöver jag?

Accident

Medlem
Hej,
Jag har en Radon Deft 9.0 i storlek XL och kollar efter en cykelhållare för plats för 2 cyklar, verken mer eller mindre.
De som jag hittar tycker jag verkar för korta. Behöver jag köpa till eller hemmasnickra någon adapter?

Har ni tips på en cykelhållare som passar min cykel?
Det ska vara en sån man hänger på dragkroken och ställer cykeln på (ingen sån man hänger cykeln på).

Stort tack på förhand! :)

Thule velo compact för 3st cyklar. Har du cyklarna på innersta och yttersta så är det gott om mellanrum så man slipper använda skavskydd som rörisolering osv. Har en Transition Sentinel i XL som är längre an din cykel och den passar bra. Vill du lägga mer pengar så finns Thule Epos också

Senast ändrad:

Thule velo compact för 3st cyklar. Har du cyklarna på innersta och yttersta så är det gott om mellanrum så man slipper använda skavskydd som rörisolering osv. Har en Transition Sentinel i XL som är längre an din cykel och den passar bra. Vill du lägga mer pengar så finns Thule Epos också
Så man behöver ställa cykeln diagonalt för att den ska få plats? Hade önskat en med bara två platser som är tillräckligt långa för två cyklar.

Thule epos. Gott om utrymme mellan cyklarna. Jag har två stumpjumper. Går att ta av den inre när den yttre står kvar. Dyra ja. Men underbar att använda. Du lastar 2st cyklar lätt på under 2minuter.

Tillbaka
Topp