IM
Aktiv medlem
[OT] Visa dina husdjur
Det verkar vara en härlig kille.Han är väldigt mycket Vizla och älskar att simma och bada, kastar sig i så fort det går. Vattenkrig är extra roligt :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar vara en härlig kille.Han är väldigt mycket Vizla och älskar att simma och bada, kastar sig i så fort det går. Vattenkrig är extra roligt :D
Det verkar vara en härlig kille.![]()
Jag som trodde just den åkomman var dedikerad rottisar.Lite mycket egen vilja ibland bara, speciellt på vanliga promenader. När man cyklar eller springer är det mera fokus! :D
I morse när jag kom ner:Han är en helt hopplöst lat människa, höll jag på att säga.
Visa bilaga 850987
Rent oanständigt!I morse när jag kom ner:
Visa bilaga 851008
Ligger nära till hands det blir en sådan nästa gång.
Har du testat med en doughnut? Matilda gillade det bättrePromenaderna är lite kortare och lite bökigare..
Visa bilaga 852935
..men att däcka i soffan går fortfarande på rutin
Visa bilaga 852936
Hon är opererad på ögonlocket och därför måste hela ögat skyddas från både tassar och att hon gnor. Så strut (storlek mega) är tyvärr enda alternativet.
Stackar, inget kul med struten.Hon är opererad på ögonlocket och därför måste hela ögat skyddas från både tassar och att hon gnor. Så strut (storlek mega) är tyvärr enda alternativet.