Senaste innehållet av vanillago-rilla

  1. V

    Dagens Bild-tråden! (Obs, regler i första inlägget!)

    Såg lite skrot bak på en pickis igår.
  2. V

    [Bildgåtatråden] Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget!)

    Ha ha När jag såg ingången så tänkte jag på börsen på wall street så jag googlade och flickr'ade runt efter bilder på brännboll & fotbolls arenor i NY. andematt skrev: ------------------------------------------------------- > Hur fasen kunde jag missa den. Jag har tappat mina > google...
  3. V

    Är Shimanos SPD-pjuck jämna i storlek?

    JojjeM skrev: ------------------------------------------------------- > Frågan är då om man kan utgå från att man drar samma storlek > på alla modeller eller om det är säkrast att prova. Shimano är bra på mycket men storlekar är dem värdelösa på, även mellan modeller. Prova först!
  4. V

    [OT] [Foto] Macro är skoj!

    Ett elakt häftstift.
  5. V

    Dagens inköp [Kurt Kinetic]

    och jag köpte nyss ett Canon EF 50/1.8 känns just nu hur gôtt som helst!
  6. V

    Dagens Bild-tråden! (Obs, regler i första inlägget!)

    Inatt kom det en halv mm [klickbar]
  7. V

    [OT] Radio Värmland måndag 8.30

    bruse skrev: ------------------------------------------------------- > Bussen du pratar om är nog Scanias CR 111, vackraste, skönaste och bekvämaste bussarna > alla tider. Bodde också på Orrholmen, nåt visst med en buss i ett enormt garage. menar du inte Volvo B 58?
  8. V

    [Tv tips] mannen som tar sin cykel till Skagens hamn för att köpa fisk

    Titel: Cykelkultur i Danmark Vart: SVT 2 Tid: 18:15 - 18:45 När: 29 augusti Reportage om danska folkets cykelvanor.Det danska folket är ett cyklande folk. Vi får möta flera danskar alltifrån mannen som tar sin cykel till Skagens hamn i nordvästra Danmark för att köpa fisk, ner till det...
  9. V

    [OT] Köpa kompaktkamera

    jansson99 skrev: ------------------------------------------------------- > Krav: inte mycket, men den ska vara liten och behändig med stor display. Låter som du ska ha en IXUS 850 IS finns från 2889:-
  10. V

    [OT]Hyllningsartikel till dopad friidrottare!

    Aftonbladet är underlig tidning, i Karlstad toppade dom idag med Isacs problem med lagens långa arm...
  11. V

    Rasmussen sajt

    Aalborg rules!
  12. V

    Styrlinda

    Skogling skrev: ------------------------------------------------------- > Nu svart Fysik som är HELT VÄRDELÖS! Varför var den värdelös?
  13. V

    Ride with Pride

    bruse skrev: ------------------------------------------------------- >finns det bild? Hittade 2 bilder på Stockholm Pride, klicka för större Alla bilderna
  14. V

    SVT dissar cykelsporten i morgonsoffan.

    I morgon vevar dom igång igen... GOMORRON SVERIGE MÅNDAG 30 JULI KL: 8.15 Sportpanelen med PAOLO ROBERTO, f d proffsboxare, journalisten PAMELA ANDERSSON och JONAS KARLSSON, sportkrönikör på SVT om dopningen inom cykelsporten
Tillbaka
Topp