Dagens inköp [Kurt Kinetic]

fischen

Medlem
Dagens inköp [Kurt Kinetic]
Har länge gått i trainertankar men idag slog jag till! Det blev en Road Machine.
Helt annan känsla än de andra jag testat, och väldigt stabilt byggd!
Blir till att testa i helgen :)

DSC00444.JPG ht=544


DSC00445.JPG ht=544
 
Dagens inköp [Kurt Kinetic]
Grattis!

Mitt dagsinköp blev ett Hilleberg Akto. Inte kattskit det heller.
 

Bilagor

  • YSICAQ6TFWOCAAEUSLYCA91IA8DCAXRAEGICAKPSMW6CA3B77D9CARUHGI0CAM314MHCAKY6ZE1CAXL08YLCA05NT3FCAG...jpg
    YSICAQ6TFWOCAAEUSLYCA91IA8DCAXRAEGICAKPSMW6CA3B77D9CARUHGI0CAM314MHCAKY6ZE1CAXL08YLCA05NT3FCAG...jpg
    1.7 KB · Besök: 21
  • de7d42e4e68d308d8a9e120ee6a778cb.gif
    de7d42e4e68d308d8a9e120ee6a778cb.gif
    9.1 KB · Besök: 37
Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp